Valutazione Yunlong Y2

Valutazione Yunlong Y2

Valutazione Yunlong Y2

Dapoi i tempi antichi, a ghjente hè stata dilettante di bellezza.In i tempi muderni, a credenza di a ghjente in a ricerca di a bellezza hè stata implementata in tutti l'aspettu, per ùn dì micca i vitture chì ci accumpagnanu ogni ghjornu.Solu perchè hè un strumentu per accumpagnà ogni ghjornu, di sicuru avete da sceglie ciò chì vulete.

scuzzulate

U Yunlong Y2, chì hè evaluatu per tutti oghje, hà guidatu a palette di moda di i veiculi elettrici à bassa velocità à quattru roti, tenendu in contu a moda è a bella apparenza.

Yunlong Y2 hà 2 mudelli per l'utilizatori à sceglie secondu diverse cunfigurazioni.L'editore evaluatu sta volta hè a versione di lussu, dotata di una bateria 60V80Ah, a vitezza massima pò ghjunghje à 45km / h, è a gamma massima di cruising pò ghjunghje à 100km.

In quantu à a fonte di energia, adopra u sistema di gestione di a batteria anti-fading BMS Jiuheng, a tecnulugia di cuntrollu elettronicu di u mutore AC asincronu, u disignu di scatula di trasmissione di gabbia di bola, etc., chì face un bonu rendimentu in u putere.

A dimensione di u corpu di Yunlong Y2 hè 2390mm * 1200mm * 1700mm (lunghezza × larghezza × altezza).Adopta un disegnu di corpu di sicurezza pienu di carica, chì rende u corpu più integrale.

Litz C01 hà una varietà di culori per sceglie.I culori brillanti è a collocazione intelligente facenu Y2 pienu di moda è dinamica.I tipi di culori ricchi ponu risponde à e preferenze di diversi utilizatori.

asfr

A faccia frontale di Y2 adopta un disignu di faccia sorridente cool, cù eleganti fanali di diamanti di cristallo da i dui lati, è luci di ghjornu uniche sottu.Dui griglie di presa d'aria cù culori diffirenti sò usate.U biancu enfatizeghja l'integrità di u corpu, è u neru mette in risaltu u temperamentu unicu.A forma generale di a faccia frontale hè arrotondata, chì mostra a bellezza di l'incantu orientali.

U disignu di e linee laterali di Y2 dà à e persone un sensu curvy.U disignu di groove nantu à a porta cunnetta tuttu u corpu.I roti d'alea d'aluminiu assuciati sottu aghjunghjenu una forza sportiva à u veiculu.

Dopu un ghjornu di valutazione di u campu da l'editore, u sintimu generale chì l'Y2 hè una spezia di vittura stylish cun un core calmu oculatu in l'esterno, micca solu bella, ma ancu pratica.Dopu à a guida attuale di l'editore, mi sentu chì tutta a vittura hè assai agile, è a so manipolazione hè assai utile ancu in cundizioni stradali complicate.


Tempu di Postu: Aug-03-2021