Yunlong Y1 Mini Veiculu Elettricu EEC cù Personalità Completa di Moda

Yunlong Y1 Mini Veiculu Elettricu EEC cù Personalità Completa di Moda

Yunlong Y1 Mini Veiculu Elettricu EEC cù Personalità Completa di Moda

Un novu modu di viaghjà in moda, criatu da u Yunlong Y1 Mini EEC Electric Vehicle.Havi un aspettu più putente, linee lisce, un sensu di forza è squisitezza, carina è carina, benedizzione di pittura squisita, tutte e parte Siate un corpu sanu, sfondate da u picculu, vince da micro.

Yunlong1

U Veiculu Elettricu Yunlong Y1 Mini EEC adopta un corpu di resina ABS, un squisitu prucessu di pittura di coccia, è un disignu cù una struttura di luce è ombra più forte per enfatizà u sensu di a moda.L'abbinamentu multicolore dà à u Yunlong Y1 Mini EEC Electric Vehicle assai punti.Ci hè una varietà di culori di moda, più ghjovani è più di moda!Si adatta à i bisogni di l'apparenza di i cunsumatori di diverse età.Hè soprattuttu da nutà chì Yunlong Y1 Ancu se u Mini Vehicle Elettricu EEC hè più compactu, pò ancu risponde à i bisogni di guida di 1.8m adulti.U putere di ghjuventù hè riflessu in i dettagli!

Yunlong2

Hè informatu chì u Yunlong Y1 Mini EEC Electric Vehicle struttura di cornice di gabbia di tubu d'alta resistenza, prucessu di saldatura d'alta precisione, a stabilità è a sicurità di u corpu sò state assai migliurate, i fari LED anu un forte sensu di stratificazione, è a condensazione. effettu hè assai bonu.Hà una larga gamma di esposizione per risponde à i bisogni di u trasportu di ogni ghjornu è di u viaghju à corta distanza.

Yunlong3

U Veiculu Elettricu Yunlong Y1 Mini EEC mostra a bellezza di l'artisanat, face a ghjente innamurà à prima vista, si sente cundutta à guidà, tocca a qualità di vita, è rende a vita più culurita.Ti piace un tali veiculu elettricu cù a coesistenza di valore è forza?


Tempu di post: 09-09-2021