Yunlong-Pony ROLLA 1,000TH CAR OFF LINEA DI PRODUZIONE

Yunlong-Pony ROLLA 1,000TH CAR OFF LINEA DI PRODUZIONE

Yunlong-Pony ROLLA 1,000TH CAR OFF LINEA DI PRODUZIONE

U 12 di dicembre di u 2022, u1,000emu vittura diYunlonghà lanciatu una linea di produzzione in a so Seconda Base di Manufacturing Avanzata.

Dapoi a pruduzzione di u so primu smartcaricaEV in Mar2022, Yunlong hà battu record di velocità di produzzione è hè dedicatu à custruisce a so capacità di produzzione.Inoltre, a pruduzzione di u1,000th car hà marcatu un altru passu per a crescita di a cumpagnia in 2022. Quist'annu, hà iniziatu a consegna di i prudutti derivati ​​​​da a so piattaforma di produttu di seconda generazione.U voluminu furnitu di sti novi mudelli hè in crescita constantemente.Yunlonglanciaràtremudelli per risponde à e diverse esigenze di i clienti in a prima mità di u 2023.

Yunlonghà cuntinuatu à espansione a so presenza globale.In a prima mità di u 2022. Hè iniziatu u serviziu è a consegnaPonyin Germania, Paesi Bassi, Danimarca, Svezia, Repubblica Ceca, Regnu Unitu, Italia, Romania, Spagna, Stati Uniti, Ecuador, Cile è cusì.A cumpagnia hà custruitu un centru d'innuvazione inRepubblica Cecamentre creanu un centru di R&D di intelligenza artificiale è guida autonoma in Singapore.Si servirà utilizatori in più cà35 paesi è territorii per u 2025.

A cumpagnia hè ancu accelerà a so rete di serviziu è di vendita in u mondu.Yunlongs'impegna à furnisce l'utilizatori in u mondu cun esperimenti oltre l'aspettattivi.

图片1


Tempu di post: Dec-30-2022