Yunlong Motors & Pony

Yunlong Motors & Pony

Yunlong Motors & Pony

Yunlong Motors, un capufabricatore di veiculi elettriciin Cina, pocu lanciata u so ultimu mudellu dicamion pickup elettricu, u CEE L7e Pony.U Pony hè a prima camionetta elettrica in a linea Yunlong Motors è hè pensata per risponde à i bisogni di l'utilizatori cummirciali è persunali.

 

U Pony hà una autonomia di finu à 200 km cù una sola carica, chì hè perfetta per viaghji brevi o trasporti urbani.Havi una velocità massima di 65 km/h è una capacità di carica massima di 1 tonna, facendu ideale per una varietà di usi.L'EEC L7e Pony hè ancu equipatu di funzioni di sicurezza avanzate, cumpresi freni anti-bloccare è airbags.

 

U disignu di u Pony hè à tempu eleganti è praticu, cù un corpu aerodinamicu elegante chì hè statu cuncepitu per riduce a resistenza è migliurà l'efficienza di carburante.Havi un internu spaziosu, cù assai spaziu di almacenamento, è un dashboard intuitivu chì facilita l'operazione.

 

U Pony hà ancu una gamma di funzioni avanzate, cum'è un sistema di frenu regenerativu, chì aiuta à riduce u cunsumu d'energia è à migliurà a vita di a bateria.Hà ancu un sistema di sospensjoni regenerativa, chì aiuta à riduce u rumore di a strada è à migliurà a stabilità.

 

U Pony vene cun una varietà di opzioni di carica, cumprese un caricatore plug-in standard è un caricatore veloce.Si pò ancu esse carricu wireless, facennu ancu più còmuda.

 

U Pony hè dispunibule in duie versioni: Standard è Luxury.A versione Standard hè prezzu à6000 USDè vene cun una gamma di funzioni, cum'è una camera retrovisore, sensori di parcheghju, un cluster di strumenti digitale è un display touchscreen 8-inch.A versione di lussu hè prezzu à9000 USDè vene cun una gamma di funzioni supplementari, cum'è un tettu panoramicu, un volante riscaldatu è un sistema di càmera di 360 gradi.

 

Cù a so gamma impressiunanti, funzioni di sicurezza avanzate, cuncepimentu praticu è funzioni avanzate, uEEC L7e Ponyda Yunlong Motors hè una scelta eccellente per tutti quelli chì cercanu una camionetta elettrica.Offre à l'utilizatori cummirciali è persunali a cumminazione perfetta di prestazioni, comodità è valore.

 

图片1


Tempu di Postu: 17-Mar-2023