Yunlong Motors-New N1 MPV Evango Model Lanciatu

Yunlong Motors-New N1 MPV Evango Model Lanciatu

Yunlong Motors-New N1 MPV Evango Model Lanciatu

E vitture elettriche sò u futuru, è ogni annu avemu vistu chì i fabbricanti di l'automobili aghjunghjenu più EV à e so linee.Tutti travaglianu nantu à i veiculi elettrici, da i pruduttori esistenti bè stabiliti à novi nomi cum'è BAW, Volkswagen è Nissan, etc. Avemu cuncepitu un novu veiculu elettricu MPV - Evango.Serà accessu à u mercatu assai prestu.

L'Evango hà una gamma di sin'à 280 km cù una sola carica, facendu perfetta per u territoriu cummerciale è di utilità.Havi una velocità massima di 100 km/h è una capacità di carica massima di 1 tonna, facendu ideale per una varietà di usi.L'EEC N1 Evango hè ancu equipatu di funzioni di sicurezza avanzate, cumpresi freni anti-blocatura è airbags etc.

U disignu di l'Evango hè à tempu eleganti è praticu, cù un corpu aerodinamicu elegante chì hè statu cuncepitu per riduce a resistenza è migliurà l'efficienza di carburante.Havi un internu spaziosu, cù assai spaziu di almacenamento, è un dashboard intuitivu chì facilita l'operazione.

L'Evango hà ancu una gamma di funzioni avanzate, cum'è un sistema di frenu regenerativu, chì aiuta à riduce u cunsumu d'energia è à migliurà a vita di a bateria.Hà ancu un sistema di sospensjoni regenerativa, chì aiuta à riduce u rumore di a strada è à migliurà a stabilità.

L'Evango vene cun una varietà di opzioni di carica, cumprese un caricatore plug-in standard è un caricatore veloce.Pò esse carica cumpleta in 1 ora, facendu ancu più convenientu.

L'Evango hè dispunibule in duie versioni: Commerciale è Cargo.A versione Standard vene cun una gamma di funzioni, cum'è una camera retrovisore, sensori di parcheggio, un cluster di strumenti digitale, ABS è un display touchscreen 10-inch etc.

Cù a so gamma impressiunanti, funzioni di sicurezza avanzate, cuncepimentu praticu è funzioni avanzate, l'Evango di Yunlong Motors hè una scelta eccellente per tutti quelli chì cercanu u mudellu EEC N1 MPV.Offre à l'utilizatori cummirciali è persunali a cumminazione perfetta di prestazioni, comodità è valore.

1


Tempu di Postu: Apr-03-2023