Yunlong Motors per a consegna di l'ultimu chilometru

Yunlong Motors per a consegna di l'ultimu chilometru

Yunlong Motors per a consegna di l'ultimu chilometru

Cù più di 50 rivenditori in 20 paesi in tuttu u mondu, hè una marca chì ùn hà micca bisognu di introduzione.Famosu da i so veiculi elettrici CEE

Infatti, in u so rivenditore in Repubblica Ceca, u mutore Yunlong hà iniziatu à cumpiendu ordini cù una mini vittura elettrica di carica.Certu, di sicuru, sta mini vittura elettrica di carica pò fà solu spedizioni in u centru di a cità, ma ehi, hè sempre un bonu principiu.Forse a più bona parte di tuttu hè chì u mini camion pò accede à e strade è vicoli altrimenti inaccessibili à i vitture è i furgoni di consegna, purtendu un significatu completamente novu à u terminu "consegna a porta".

"A bicicletta di carica solare serà un preziosu aghjuntu à u serviziu di l'ultimu chilometru, postu chì offre una alternativa tranquilla, senza emissioni chì pò ancu aggira a congestione di u trafficu", disse Jason."A mini vittura elettrica di carica face tuttu ciò".Jason hà dettu.

Yunlong Motors per a consegna di l'ultimu chilometru

U prucessu di a vittura elettrica di carica hè un cumpunente di u sforzu più grande di Yunlong Motors per diventà u clima pusitivu (vale à dì, carbonu negativu) da 2030. Questu significa chì l'attività va oltre à ghjunghje nettu zero emissioni di carbonu per pruduce un benefiziu ambientale rimuovendu più carbonu. diossidu da l'atmosfera.In u schema più grande di e cose, i mutori Yunlong s'hè impegnatu à aghjurnà tutti i so veiculi di consegna media è pesante più grande di 7,5 tunnellate à EV à emissioni zero in a maiò parte di i mercati chjave per l'annu 2040.


Tempu di Postu: Dec-26-2022