Spectacle Yunlong Ev l'8-13 novembre, EICMA 2022, Milan Italie

Spectacle Yunlong Ev l'8-13 novembre, EICMA 2022, Milan Italie

Spectacle Yunlong Ev l'8-13 novembre, EICMA 2022, Milan Italie

U dopu meziornu di u 16 di sittembri, 6 vitture di mostra di a nostra cumpagnia sò state mandate à a sala di mostra in Milano.Serà mostratu à l'EICMA 2022 u 8-13thNov in Milanu.À quellu tempu, i clienti ponu vene à a sala di mostra per una visita stretta, cumunicazione, test drive è negoziazione.È avè una cunniscenza più intuitiva di i nostri prudutti di veiculi elettrici, qualità, serviziu è altri aspetti.L'amatori di i veiculi elettrichi è i partenarii di i veiculi elettrichi di tuttu u mondu sò benvenuti à visità.

I veiculi di mostra emessi sta volta includenu cinque tippi di prudutti di veiculi elettrici in a categuria di veiculi elettrici di passageri è camioni elettrici.I veiculi di passeggeri elettrici ponu esse aduprati per a guida di corta distanza per shopping, trasportu ogni ghjornu, cum'è secondu o terzu veiculu di a famiglia.È i veiculi elettrici di trasportu di carichi ponu esse aduprati per a suluzione di consegna per l'ultimu chilometru di a cità.Catena di friddu, takeaway, spedizione express, logistica è distribuzione di supermercati, etc., hè u veiculu di trasportu di carichi à corta distanza in a cità.

In l'ultimi anni, i prublemi di l'ambiente è l'energia anu attrattu l'attenzione di tutti i paesi di u mondu.Cum'è un modu impurtante per risolve i prublemi di a carenza di risorse è di a contaminazione ambientale, a dumanda di u mercatu di i veiculi elettrichi d'energia nova hè aumentata drasticamente.Cum'è un eccellente fabricatore di veiculi elettrici in Cina, Shandong Yunlong Eco Technologies Co., Ltd. hè diventatu un grande fabricatore di trasportu d'energia chì integra R & D di veiculi elettrichi, produzzione, fabricazione, vendita è serviziu dopu anni di sviluppu. Mentre u mercatu domesticu cuntinueghja. per sviluppà, avemu da spiegà attivamente i mercati d'oltremare è integrà in a marea di l'economia mundiale. Independently designatu, sviluppatu è pruduciutu mudelli di veiculi elettrichi adattati per i mercati d'oltremare, è ottenutu a certificazione CEE currispundente.

In u futuru, Shandong Yunlong Eco Technologies Co., Ltd hà da cuntinuà à sviluppà è innuvà, custruì ancu una marca di punta in l'industria di i veiculi elettrici di alta qualità in Cina, è mostrarà u fascinu di a fabricazione di veiculi elettrici high-end in u mondu.

27


Tempu di Postu: Nov-04-2022