Yunlong EEC L7e Electric Pickup Truck Pony assisterà à u London EV Show

Yunlong EEC L7e Electric Pickup Truck Pony assisterà à u London EV Show

Yunlong EEC L7e Electric Pickup Truck Pony assisterà à u London EV Show

U London EV Show 2022 accoglierà una mostra massiccia in ExCel London per i principali imprese EV per esibisce l'ultimi mudelli, tecnulugia di elettrificazione di prossima generazione, prudutti è soluzioni innovatori à un publicu entusiasmu.L'esibizione di 3 ghjorni darà un'eccellente opportunità per i dilettanti di EV per vede tutte l'ultime è i più grandi chì l'industria EV hà da offre ghjustu da e-bikes, vitture, autobus, camioni, scooters, furgoni, eVTOL / UAM, casa è. sistemi di ricarica cummerciale à l'innuvazioni disruptive, ecc. tutte e cose EV seranu in mostra à London EV Show 2022.

U London EV Show hà da furnisce una volta di più una piattaforma esclusiva per voci influenti è attori impurtanti di tuttu u spettru EV per cunghjuntà à u più altu livellu, scambià idee pionieri è strategie per avanzà l'adopzione EV è rende l'EV mainstream in u mondu.

Cunvenendu l'intera cumunità EV sottu un unicu tettu, a mostra permetterà à i participanti di valutà a reazione immediata di u mercatu è i feedback nantu à e so ultime offerte di prudutti, impegnà direttamente cù una grande riunione di cumpratori è investitori di l'industria in tempu reale è custruisce alleanze strategiche di cummerciale.Cù un spaziu ineguagliatu di rete è matchmaking cummerciale, i participanti utteneranu ampie opportunità per aumentà a so pusizione di mercatu è magnificà a visibilità di a marca davanti à i prufessiunali di l'industria EV in u mondu chì guidanu a transizione EV.7e3af456


Tempu di post: 15-10-2022