YUNLONG EEC L6E ELECTRIC CABIN CAR - Y4

YUNLONG EEC L6E ELECTRIC CABIN CAR - Y4

YUNLONG EEC L6E ELECTRIC CABIN CAR - Y4

YUNLONG EEC L6E ELECTRIC CABIN CAR - Y4 hè un innovativu crossover di scooter di cabina elettrica da un fabricatore cinese di scooter di cabina elettrica.A categuria di scooter hè descritta cum'è un Vehicle Narrow Enclosed o ENV, chì permette à i cunduttori di ottene i beneficii di un scooter (senza licenza di guida, senza cascu, parcheggio gratuitu) è i benefici di una vittura (impermeabile, sicurezza extra, spaziu di bagagli).

cdsfs

U YUNLONG EEC L6E ELECTRIC CABIN CAR - Y4 hè un scooter di cabina elettrica di alta qualità è assequible.

U scooter hè furnutu cù una batteria di piombo-acidu 1500W è hà una gamma efficace di 80-100 km.A bateria pò esse caricata in 6,5 ore cù una presa di corrente ordinaria.

U YUNLONG EEC L6E ELECTRIC CABIN CAR - Y4 offre sedili spaziosi per i passageri posteriori.Si adatta à un omu d'affari cù caffè, è pò esse usatu per trasportà i zitelli in modu sicuru.

cdsvs

U YUNLONG EEC L6E ELECTRIC CABIN CAR - Y4 hè un veru scooter intelligente chì si cunnetta à u vostru smartphone per accede à l'app scooter, navigazione è playlist di musica.U YUNLONG EEC L6E ELECTRIC CABIN CAR - Y4 offre un sistema di musica high-end cù altoparlanti integrati è una soluzione ottimizzata di chjama in mani libere.

U scooter hè cumplettamente impermeabile per prutege u cunduttore da u ventu è a pioggia.U YUNLONG EEC L6E ELECTRIC CABIN CAR - Y4 hà un wiper elettricu.

À solu 120 cm di larghezza, u scooter hè paragunabile à una motocicletta è pò esse facilmente parcheggiatu.


Tempu di Postu: 12-Jan-2022