Assai strana vittura elettrica Alibaba sta settimana: mi piace sta vittura elettrica vivace

Assai strana vittura elettrica Alibaba sta settimana: mi piace sta vittura elettrica vivace

Assai strana vittura elettrica Alibaba sta settimana: mi piace sta vittura elettrica vivace

Ùn aghju micca idea di ciò chì vegu, ma sò digià innamuratu di sta vivace vittura elettrica di Alibaba.
Alibaba, chì hè stata scelta a settimana passata, mi pò spaventà e vitture elettriche super strane sta settimana, ma a trivia di l'auto elettrica di sta settimana hè pruriginosa: "Perchè ùn aghju micca questu in a mo vita?"A mo moglia ùn hè statu capaci di furmà u mo cervellu Part.
Tecnicamente, u nome di u produttu hè listatu cum'è "Cina-fatta è venduta EEC hot-seater 2-seater car electric adult patrol patrol sightseeing police golf cart".
Lingstar M15 pò esse micca a vittura più sexy in a strada, ma hà un certu incantu è pensu chì mi cunvene.
Pudete cuntinuà à mustrà a vostra vittura sportiva elettrica.Aduprà a mo vittura corta elettrica per piglià e donne.
Sta cosa s'assumiglia à u designer mette tutti i Frankensteins nant'à noi, tagliatu u front end di u Miata cù a mità di daretu à u Willis Jeep, è poi liata cù e maniglioni nantu à a scala piscina.
Se pensate chì u disignu hè grande (di sicuru chì fate, sì respira), allora basta à verificà l'internu.Quandu entra, e cose diventanu ancu più strane.
Puderete ride, ma da quì in avanti, hè solu à pocu pressu da u volante di farfalla di Tesla.Hè ancu senza stemless, cum'è e roti di Tesla!Ragazzi, questu m'hà fattu un primu aduttatu.
I sedi di bucket di plastica dura sembranu chì sò stati pruduciuti in una vera fabbrica di bucket.Sembranu cum'è cunfortu cum'è una bagnera viota, ma, sicuru, ùn m'aspittava micca esse un lussu vegan cuir.
Ancu s'ellu ùn pò micca furnisce interni high-end, almenu pudete pulizziari l'internu di a vittura cù una manguera di giardinu - questu hè.
U M15 furnisce una guida a manca, cum'è una vittura chì Diu vole, ma per una certa ragione a cintura di sicurezza hè in daretu.
In ogni casu, pensu chì ùn deve micca lagnà, deve esse ringraziatu chì hà ancu una cintura di sicurezza.Cunsiderendu chì pare chì un muru hè cascatu da una vittura di paraurti è scappatu da una sola persona, qualsiasi equipamentu di sicurezza stradale reale hè fora di portata.
Dittu chistu, questu hè definitivamente più cà solu una vittura di ghjoculi.Ùn hè micca unu di quelli triviali 50 km / h (31 mph) vitture elettriche chì spessu vedemu in Alibaba.
Hè veru chì u mutore elettricu di 4 kW di traspurtadore di a rota ùn mostrarà mai a bandiera a scacchi, ma questu hè bè per mè.Quandu pussede una vittura chì pare cusì grande, di sicuru vulete rallentà è lascià e persone chì passanu vede.
M15 manca di putenza di u mutore, cumpensa a capacità di a bateria.A mo piccula hot rod gialla oculta una grande batteria di lithium-ion 72V 80Ah cù una capacità di 5.76 kWh.Questu ùn hè micca male à tuttu!
Lingstar dichjara una gamma massima di 150 chilometri (93 miles), ma una velocità di crawl di 20 chilometri per ora (12 miles per ora).Ancu à a piena velocità, pò fà una Nissan Leaf d'occasione più chè a pena.
Pudete ancu aduprà una di queste batterie AliExpress per duppià a vostra gamma per solu mille dollari.
Sò chì sta cosa hà solu dui posti, ma pudete piglià uni pochi di passageri in un pizzicu.

Sè vo scontru u vostru propriu assai strana vittura elettrica Alibaba, per piacè sentite liberu di mandà mi un ligame (a mo infurmazione di cuntattu hè in u prufilu autore sottu).Puderà apparisce in a parte futura assai strana di e vitture elettriche di Alibaba sta settimana!
Micah Toll hè un entusiasta di e vitture elettriche persunale, nerd di a batteria, è l'autore di u libru di Amazon più vendutu in Amazon Lithium Battery, DIY Solar and Ultimate DIY Electric Bike Guide.


Tempu di post: Jul-28-2021