A Storia di Shandong Yunlong

A Storia di Shandong Yunlong

A Storia di Shandong Yunlong

"L'unicu criteriu per mè per truvà un cumpagnu hè in trè parolle, "per esse u mo maestru", vale à dì, deve esse capace di esse u mo maestru".Jason Liu hà revelatu.

Jason Liu crede chì a capacità di riunite i talenti superiori da tutti i campi di a vita per unisce à Shandong Yunlong, in più di una grande causa cumuna, u sicondu puntu hè a ricunniscenza di u mudellu CEO.In termini laici, hè se l'interessi sò ben distribuiti, è se u CEO pò aderisce à a strategia è pensa in modu coherente.

0M6A7327

U Signore Deng hà dettu chì Jason Liu hà un appellu.Quandu si parla di ciò chì a cumpagnia vole fà, infettarà ogni cumpagnu è riempie tutti cù un sensu d'urgenza per praticà.

Jason Liu, di 37 anni, hà un forte sensu di missione storica da una generazione di autobots Chinese.Hà vistu a storia pruspera di l'ascesa di e marche di a China, è hà avutu lacrime in l'ochji per l'ascesa di Made-in-China.

Jason Liu hè graduatu da u College of Automotive Engineering di l'Università di Jilin è hè un designer di l'automobile cun un background in a classe di scienza.Da u BJ40 di Wu Jing in u filmu "Wolf Warriors 2" à a berlina Hongqi reimaginata, a maiò parte di i mudelli più populari in Cina in l'ultimi anni sò stati scritti da Jason Liu.Inoltre, ùn sarete micca scunnisciutu cù l'altra bicicletta ch'ellu hà cuncepitu: ùn ci hè micca una catena, nè timore di pneumatici di pneumatici, è a Mobike di prima generazione senza mantenimentu pò ancu esse mantenuta fora per quattru anni in u ventu è a pioggia.

Cum'è a maiò parte di i diseggiani di vitture, u sognu originale di Jason Liu era di creà a so propria marca di supercar.Prima di graduà da l'università, hà registratu una marca per u so sognu: WANG-significatu We Are National Glory, "a luce di i prudutti naziunali".

drtg

Ma dopu avè in cuntattu cù l'industria per un bellu pezzu, Jason Liu hà truvatu chì i supercars eranu longu un romanzu per i carmakers in l'ultimu seculu.E vitture d'oghje sò diventate una commodità per u publicu generale, ùn anu più perseguite l'ultime in velocità.Turnendu i so ochji à u mondu, a rivoluzione di i veiculi d'energia nova hè ghjunta, cusì hà vultatu u so sognu di fà vitture in un altru direzzione.

L'8 dicembre di u 2018, Shandong Yunlong hè statu registratu è stabilitu.U nome di a cumpagnia vene da u so babbu Yunlong.Hè un agricultore in Weifang, Shandong.Era un suldatu di vittura in Xinjiang quand'ellu serviva in l'esercitu.Hà un forte interessu è talentu per l'automobile è a machina.Stu interessu hè statu passatu dopu à Jason Liu, chì li permette di pianificà a custruzzione di vittura in a so vita da quandu era zitellu.

Shandong Yunlong hè a prima marca di vittura in Cina chì porta u nome di una persona."Quandu u nome di a cumpagnia hè statu registratu, u mo babbu era assai commossu.Ma questu ci urge ancu di ùn sguassate micca, altrimenti a ghjente rimproverà u vostru babbu ogni ghjornu.

Dui anni dopu, a pickup elettrica à bassa velocità di Kering per u mercatu di u conte hè stata presentata."Aghju fattu un pickup elettricu perchè sapia chì ùn avia micca capacità di finanziamentu à u mumentu".Cum'è un designer di l'automobile, Jason Liu sapia chì l'industria di l'automobile avia un sogliu di capitale assai altu.S'ellu vole usà l'investimentu low-cost per esse una grande cumpagnia di vittura chì pò cambià u mondu, sente chì hà da principià cù un gruppu chì ùn hè micca statu attentatu è custruisce un novu strumentu di produtividade per cambià fundamentalmente u relazione di pruduzzione.

In i primi materiali di publicità di Shandong Yunlong, i pickup elettrici sò stati definiti cum'è strumenti di produzzione in u mercatu di u conte.U so publicu di destinazione hè l'imprenditori chì travaglianu duramente in i vasti cuntati è e zone rurali è anu bisognu di mezzi di trasportu adattati.Shandong Yunlong hà allargatu rapidamente i so canali di distribuzione à tuttu u paese, intrutu in oltremare, è vindutu à 29 paesi.

"Avemu trovu chì sta pickup elettrica hà risoltu u prublema di l'agricultori americani, ma ùn hà micca risoltu u prublema di l'agricultori cinesi".U muru fiorisce fora di u muru, è u pickup elettricu di Kering hà realizatu a visione originale di a cumpagnia in u mercatu americanu, travagliendu in splutazioni è in a campagna.Travagliu agriculu, trascinate e merchenzie.Per via di a so piccula dimensione, e vitture da Cina anu cacciatu ancu i camioni pickup tradiziunali americani è l'utilizanu cum'è trattori in i campi d'aviazione agriculi.

Dopu avè vistu discussioni entusiastiche in Internet nantu à a manera di "contrabbandare" un pickup elettricu da a Cina, Shandong Yunlong hà registratu una cumpagnia in i Stati Uniti è hà cuminciatu à stabilisce i so canali di vendita.Sicondu Jason Liu, a cumpagnia hà da rializà gradualmente a prufittuità solu per l'esportazione di camioni elettrici.Ma ùn era sempre dispostu à rializà u so ideale originale.

À a fine di u 2019, un pianu per Kaiyun hà cuminciatu à esse pianificatu in a mente di Jason Liu.Cumu creà una "nova spezia" in u campu di i veiculi cummerciale sottu à a premessa chì u costu di usu di l'utilizatori resta invariatu, è furnisce una soluzione logistica integrata di processu cumpletu di "hardware + sistema + serviziu intelligente".

Per Shandong Yunlong, questu hè una squadra nova, un mudellu di cummerciale novu, è un pruduttu novu.

"Perchè sò obsesionatu cù a strada più difficiule, perchè solu sta strada pò cambià a relazione di produtividade, pò cambià u mondu, è micca ripetiri a mo carriera in u disignu di una vittura."Jason Liu hà dettu.


Tempu di post: 13-aug-2021