«L'unicu criteriu per mè per truvà un cumpagnu hè in trè parolle, "esse u mo maestru", vale à dì, deve esse capace di esse u mo maestru», hà rivelatu Jason Liu.
Jason Liu crede chì a capacità di riunisce i migliori talenti di tutti i ceti suciali per unisce si à Shandong Yunlong, in più di una grande causa cumuna, u secondu puntu hè u ricunniscenza di u mudellu CEO. In termini simplici, si tratta di sapè se l'interessi sò ben distribuiti, è se u CEO pò aderisce à a strategia è pensà in modu coerente.
U sgiò Deng hà cummentatu chì Jason Liu hà un appellu. Quandu parla di ciò chì a cumpagnia vole fà, infettarà ogni cumpagnu è riempirà tutti cù un sensu d'urgenza per praticà.
Jason Liu, 37 anni, hà un forte sensu di a missione storica da una generazione di autobot cinesi. Hà assistitu à a storia pruspera di l'ascesa di e marche cinesi, è avia lacrime in l'ochji per l'ascesa di u Made-in-China.
Jason Liu s'hè diplomatu à u College of Automotive Engineering di l'Università di Jilin è hè un designer automobilisticu cù una furmazione in scienze. Da a BJ40 di Wu Jing in u filmu "Wolf Warriors 2" à a berlina Hongqi riimaginata, a maiò parte di i mudelli più populari in Cina in l'ultimi anni sò stati scritti da Jason Liu. Inoltre, ùn sarete micca familiarizati cù l'altra bicicletta ch'ellu hà cuncipitu: ùn ci hè catena, ùn ci hè paura di i pneumatici, è a Mobike di prima generazione senza manutenzione pò ancu esse mantenuta fora per quattru anni in u ventu è a pioggia.
Cum'è a maiò parte di i cuncettori di vitture, u sognu uriginale di Jason Liu era di creà a so propria marca di supercar. Prima di diplomassi à l'università, hà registratu una marca per u so sognu: WANG - chì significa We Are National Glory, "a luce di i prudutti naziunali".
Ma dopu esse statu in cuntattu cù l'industria per un bellu pezzu, Jason Liu hà scupertu chì e supercar sò state dapoi tantu tempu una storia d'amore per i fabricatori di vitture in l'ultimu seculu. E vitture d'oghje sò diventate una merce per u publicu generale, ùn cercanu più a velocità suprema. Vultendu l'ochji versu u mondu, a rivoluzione di i veiculi à nova energia hè ghjunta, cusì hà vultatu u so sognu di fà vitture in un'altra direzzione.
L'8 di dicembre di u 2018, Shandong Yunlong hè stata registrata è stabilita. U nome di a cumpagnia vene da u so babbu Yunlong. Hè un agricultore in Weifang, Shandong. Era suldatu di vittura in Xinjiang quandu servia in l'armata. Hà un forte interessu è talentu per l'automobile è e macchine. Questu interessu hè statu dopu trasmessu à Jason Liu, chì li hà permessu di pianificà a custruzione di vitture in a so vita dapoi ch'ellu era zitellu.
Shandong Yunlong hè a prima marca di vitture in Cina chì porta u nome di una persona. "Quandu u nome di a cumpagnia hè statu registratu, u mo babbu hè statu assai cummossu. Ma questu ci urge ancu à ùn scherzà, altrimenti a ghjente rimprovererà u vostru babbu ogni ghjornu".
Dui anni dopu, hè statu svelatu u pickup elettricu à bassa velocità di Kering per u mercatu di a contea. "Aghju fattu un pickup elettricu perchè sapia chì ùn avia micca capacità di finanziamentu à l'epica". Cum'è designer d'automobile, Jason Liu sapia chì l'industria automobilistica avia una soglia di capitale assai alta. S'ellu vole aduprà investimenti à bassu costu per esse una grande cumpagnia automobilistica chì pò cambià u mondu, sente chì deve cumincià cù un gruppu chì ùn hè statu prestatu attenzione è custruisce un strumentu di produttività novu di zecca per cambià fundamentalmente a relazione di pruduzzione.
In i primi materiali publicitari di Shandong Yunlong, i pickup elettrichi eranu definiti cum'è strumenti di pruduzzione in u mercatu di a contea. U so publicu di destinazione hè l'imprenditori chì travaglianu duramente in e vaste contee è zone rurale è anu bisognu di mezi di trasportu adatti. Shandong Yunlong hà allargatu rapidamente i so canali di distribuzione in tuttu u paese, hè entrata à l'esteru è hà vindutu in 29 paesi.
«Avemu trovu chì stu pickup elettricu hà risoltu u prublema di l'agricultori americani, ma ùn hà micca risoltu u prublema di l'agricultori cinesi.» U muru fiurisce fora di u muru, è u pickup elettricu di Kering hà realizatu a visione originale di a cumpagnia in u mercatu americanu, travagliendu in e splutazioni agricule è in a campagna. Travagliu agriculu, trascinamentu di merci. Per via di a so piccula dimensione, e vitture da a Cina anu ancu cacciatu i camioncini tradiziunali americani è li anu aduprati cum'è trattori in l'aerodromi agriculi.
Dopu avè vistu discussioni entusiastiche nant'à Internet nantu à cumu "contrabbandà" un pickup elettricu da a Cina, Shandong Yunlong hà registratu una sucietà in i Stati Uniti è hà decisu di stabilisce i so propri canali di vendita. Sicondu Jason Liu, a cumpagnia realizzerà gradualmente a prufittuità solu esportendu pickup elettrichi. Ma ùn era ancu dispostu à realizà u so ideale uriginale.
À a fine di u 2019, un pianu per Kaiyun hà cuminciatu à esse pianificatu in a mente di Jason Liu. Cumu creà una "nova spezia" in u campu di i veiculi cummerciali sottu a premessa chì u costu d'usu di l'utente ferma invariatu, è furnisce una suluzione logistica integrata di prucessu cumpletu di "hardware intelligente + sistema + serviziu".
Per Shandong Yunlong, questu hè una squadra nova di zecca, un mudellu cummerciale novu di zecca è un pruduttu novu di zecca.
«Perchè sò ossessionatu da a strada a più difficiule, perchè solu sta strada pò cambià a relazione di produttività, pò cambià u mondu, è micca ripete a mo carriera in a cuncepzione di una vittura», hà dettu Jason Liu.
Data di publicazione: 13 d'aostu 2021