Shandong Yunlong lancia 50 camioni pickup elettrichi per stimulà a rivitalizazione rurale

Shandong Yunlong lancia 50 camioni pickup elettrichi per stimulà a rivitalizazione rurale

Shandong Yunlong lancia 50 camioni pickup elettrichi per stimulà a rivitalizazione rurale

U 9 ​​d'Aostu, u lanciu di a prumuzione di Shandong Yunlong è a cerimonia di consegna di i veiculi elettrici CEE sò stati in Weifang.Un totale di 50 camioni elettrici CEE sò stati investiti in a prima fase per empowering cità è paesi.U upstream è downstream di i prudutti agriculi, pruduzzione, furnizzioni è cummercializazioni sò coordinati à apre l 'ultimu "un chilometru" di logistica rurale, è aiutà rivitalizazione rurale è Hainan à accelerà a custruzzione di una zona spirimintali civilisazione ecologica naziunale.

er

Attualmente, u viaghju cunvene, verde è sicuru hè una di e grandi richieste per a custruzzione di belli paesi.Hè capitu chì, per migliurà a capacità di servizii cumpleti per l'agricultura, è effittivamenti cumpiendu u scopu di e cooperative di furnimentu è di cummercializazione per l'agricultura, l'agricultura è l'agricultura di cognome, avarà da ghjucà u so rolu à serve à i "trè rurali", Shandongyunlong.

fg

Migliurà continuamente e capacità di serviziu, prumove a cunnessione efficace trà a nova industria di l'automobile energetica è a rivitalizazione rurale, è scopre u prublema di apre u bloccu di l'"ultimu chilometru" di a logistica rurale.Questa volta, Shandong Yunlong s'appoghjanu nantu à e cooperative pruvinciali di furnimentu è di cummercializazione è 18 cità è cuntate cooperative di furnimentu è di cummercializazione, cooperative di cumunicazione di base, centri di serviziu agriculu, cooperative di serviziu cumpletu rurale è altre risorse di rete per accelerà a custruzzione di trasportu urbanu è rurale. , e-commerce, spedizione Express, trasportu è cummerciale infrastruttura di logistica digitale, scopre u stabilimentu di cullaburazione intensiva, efficiente, intelligente, spartera aperta, piattaforma d'applicazione d'infurmazione logistica verde pura è ecologica è sistema di valutazione di logistica rurale, è innuvà u mudellu di operazione cummerciale. di novi veiculi di energia in i vasti spazii rurali

gj

A persona pertinente incaricata di Shandong Yunlong hà dettu chì dopu chì u primu batch di i veiculi elettrici di consegna CEE sò stati messi in funziunamentu, espansione cumplettamente u mercatu rurale, seguitanu da strettu a reta di serviziu integrata rurale è i bisogni logistichi, rispondenu à i bisogni di u mercatu è agricultori per i servizii persunalizati, è strettamente cunnetta cù l'interessi di l'agricultori per facilità l'agricultori. E masse produci servizii, maximizà u so putenziale, migliurà u livellu di serviziu cumpletu in i zoni rurali, prumove a crescita di u redditu, è migliurà continuamente u "sensu di guadagnà" è "felicità". ” di e larghe masse di agricultori.

y7i87

Hè informatu chì Shandong Yunlong hè attualmente à migliurà continuamente a sezione di logistica di fornitura è marketing locale, stabilisce una piattaforma di implementazione di logistica visuale, furnisce veiculi di trasportu elettricu EEC, veiculi frigoriferi elettrici EEC è altri mudelli, è migliurà continuamente e capacità è i livelli di serviziu di fornitura è marketing. .I servizii di noleggio di vittura elettrica EEC ponu ancu esse furniti per i bisogni di i veiculi di famiglia.


Tempu di Postu: Aug-09-2021