Solu quandu i venditori di vitture elettriche guadagnanu soldi, u fabricatore pò esse più grande!

Solu quandu i venditori di vitture elettriche guadagnanu soldi, u fabricatore pò esse più grande!

Solu quandu i venditori di vitture elettriche guadagnanu soldi, u fabricatore pò esse più grande!

Da parechje occasioni formali o informali, aghju intesu à spessu i venditori o i dirigenti regiunale parlà di u fattu chì i venditori di veiculi elettrici EEC ùn sò micca faciuli di gestisce, è ùn sentenu micca i saluti.

fabricatore

Prima, fighjemu un ochju à u gruppu di venditori di veiculi elettrici CEE.In chì modu sò un gruppu di persone?Perchè i pruduttori mandanu venditori per aiutà questi venditori di veiculi elettrici CEE?Chì ghjè u scopu di a gestione di i rivenditori di vittura elettrica CEE?I venditori sò u ligame è u ponte chì liganu i fabricatori è l'utilizatori finali.Sò rispunsevuli di vende i veiculi di u fabricatore di veiculi elettrici CEE è facenu un bonu travagliu di servizii di pre-vendita, in-vendita è dopu-vendita!Per guadagnà u prufittu da a diferenza di prezzu di a vendita di veiculi è u serviziu dopu a vendita.

fabricatore 2

Allora perchè u fabricatore manda un venditore per aiutà u venditore di veiculi elettrici CEE?L'ultimu scopu di i fabbricanti per mandà venditori per aiutà hè di aiutà i distributori à apre u mercatu lucale, stabilisce una maghjina di marca, assiste à vende prudutti, stabilisce una bona reputazione, stabilisce un canale di vendita stabile, è infine ottene una situazione win-win per i pruduttori.Dunque, a gestione quì si focalizeghja nantu à "ragiunamentu"!Gestite e persone, i direttori è i prudutti per fà u rivenditore megliu, è lasciate chì u rivenditore di veiculi elettrici CEE vi cunvince, allora u rivenditore serà faciule da gestisce!

Qualchidunu dicenu chì parlate ligeramente.Cumu gestisce?Perchè vi importa ?

Certi pirsuni dicenu di esse amici è fratelli cù i venditori di veiculi elettrici CEE!Tutti si curanu di l'altri.

Ci hè ancu e persone chì dicenu chì aiutanu i venditori à fà cose boni è facenu i venditori cum'è voi.

Certi pirsuni dicenu chì dà e cose altru ch'è a pulitica hè di esse amable à u venditore, per ch'ellu sia vargogna di ùn vende micca i mo prudutti.

fabricatore 3

Ci sò parechje opinioni diffirenti, è sò tutti veri, ma chì hè u core?U core hè di lascià i venditori cunvince da l'internu!A ghjente Yidefu pò fà chì u venditore ti rispettu, ma ùn pò micca fà affari cun voi.Persuade e persone cun talentu, vi apprezzà, ma ùn vi tratta micca necessariamente cum'è un amicu.Per cunvince e persone cù forza hè di piglià in prestu u putere di a cumpagnia, cum'è a tecnulugia, a qualità, a post-vendita è altri punti di forza di a squadra, per furnisce cù diversi servizii.Puderà seguità a cumpagnia, è u vostru carisma pò esse micca abbastanza!

I venditori di veiculi elettrici EEC ùn sò micca impiegati di u fabricatore, è ùn dumandanu micca à u fabricatore di pagà un centesimu.Cumpranu i bè cù i soldi, per fà più prufitti è avè un futuru stabile è promettente.Per quessa, a gestione di i venditori deve s'appoghjanu nantu à e cumpetenze reali, micca tratta à cena è chjama fratelli è soru.Questu hè un mezzu, micca un fine!Per gestisce bè u dealer, deve esse cunvinta.

fabricatore 4

1. I venditori di veiculi elettrici CEE anu difficultà, avete da truvà suluzioni.Per esempiu, parechji venditori di veiculi elettrichi CEE partenu da i maestri di mantenimentu.Ùn anu micca cultura, ùn sanu micca assai di l'urdinatori, è ùn sanu micca assai di l'attività di publicità è di marketing.Facenu pulitiche lucali strette quandu si tratta di listinu, cusì a rispunsabilità di u venditore hè di aiutà.Risolve i prublemi chì scontranu, ùn importa micca ch'elli vanu in casa, pianificazione di publicità è attività, accumpagnanu raghjone è combina l'excellente sperienza di l'altri lochi cù i bisogni lucali, in modu di risolve veramente i prublemi è veramente serve i venditori di veiculi elettrici CEE.

2. Per ogni dumanda di u mercatu di i venditori di veiculi elettrichi CEE, duvete avè piani di previsione è di implementazione.Se i venditori di veiculi elettrici di l'EEC presentanu suggerimenti o prublemi di produttu, o anu truvatu suluzioni à i prublemi chì anu scontru in u cursu di a pratica, o ci sò mudelli caldi in u mercatu, facenu suggerimenti per seguità, è u direttore di vendita deve assorbe l'essenza. è aduttà Segui è innuvà strategie è presentanu suggerimenti avanti per lascià u mercatu marchjà nantu à "duie gambe".U distributore pò fà soldi cù prudutti differenziati, è vi apprezzà da u fondu di u so core.

3. Quandu u venditore di veìculu elettricu CEE hè stancu o ùn pò micca truvà a direzzione, site una luce per indicà!Ch'ella sia un impiegatu o un omu d'affari, ci sò i tempi quandu sò stanchi, cusì cumu per illuminalli è ispiralli, per avè un mentore chì pò seduce, è un amicu chì pò parlà di i so prublemi, è dà. li incuragimentu spirituali è sustegnu.


Tempu di pubblicazione: 14-sep-2021