I novi membri si sò uniti à Shandong Yunlong

I novi membri si sò uniti à Shandong Yunlong

I novi membri si sò uniti à Shandong Yunlong

L'uppurtunità per u sgiò Deng di unisce à Yunlong Automobile hè vinutu da una chjama di cunsultazione chì a Sra Zhao l'hà chjamatu pocu dopu à piglià u postu.

U sgiò Deng hè un bigwig in u circhiu di capitale di venture in China.Era u fundatore di a filiera di Apple in Cina, è dopu hà servitu cum'è vicepresidentu globale di Nokia, aiutendu Nokia à passà u mercatu cinese è diventà l'egemone globale in l'era 2G.Da tandu, hà successivamente servitu cum'è vicepresidentu senior di AMD, presidente di Greater China, direttore generale è partner di Nokia Growth Fund.Dopu à trasfurmà in un investitore, u sgiò Deng guidò a squadra cinese per invistisce in una quantità di unicorni cum'è Xiaomi Corporation, UC Youshi è Ganji.

Dopu ghjuntu à Yunlong Auto, u sgiò Deng hà trovu chì l'altra parte avia bisognu di più aiutu chì cunsiglii.Jason Liu era quellu chì li piacia è l'hà invitatu à unisce à Yunlong per fà qualcosa chì disrupta l'industria è cambia u mondu inseme.

qwe

Cambià u mondu significa chì cum'è una nova infrastruttura di una cità intelligente, Yunlong Motors duveria furnisce una soluzione logistica integrata di processu cumpletu di "hardware intelligente + sistema + serviziu", utilizendu u mudellu "Xiaomi company" è rimpiazzà cù soluzioni di veiculi cummerciale IoT. per a riduzione di dimensionalità.I veiculi à duie è trè rote realizà rapidamente a sostituzione à grande scala.

A prima volta ch'ellu hà scontru cù u fundatore Jason Liu, l'ochji di u Signore Deng s'illuminanu, è si senti un ghjocu.

U sistema logisticu hè una infrastruttura impurtante di u paese, è hè ancu a "arteria" basica di l'ecunumia naziunale.U livellu di sviluppu logisticu di a Cina guida u mondu, in particulare durante u periodu epidemicu, mette in risaltu u rolu di supportu di a logistica à l'ecunumia suciale è assicurendu i bisogni di ogni ghjornu di i residenti.

efer

A pruposta di u "14e Pianu Quinquennale" presenta esigenze per a mudernizazione di a catena di supply chain industriale, a custruzzione di un sistema logisticu mudernu, un sistema di circulazione muderna sana, accelerazione di u sviluppu digitale è una circulazione domestica liscia.Tuttavia, u ligame logisticu terminal hè sempre statu primitivu è caòticu.Chì ci hè u rimpiazzamentu di i veiculi elettrici à dui o trè roti di i cumpagni di spedizione express?Questu hè statu un prublema chì u guvernu hè statu difficiule di risolve per parechji anni.In particulare, l'autorità competenti cum'è l'Amministrazione Posta Statale anu un forte desideriu per l'operazione digitale è a gestione di a distribuzione di terminal.

Dapoi u 2017, u Ministeru di u Trasportu, u Ministeru di a Sicurezza Pùbblica è i guverni lucali anu publicatu una quantità di pulitiche ligati à i veiculi di logistica, sperendu à risolve u caosu chì affetta u trafficu urbanu per via di a bassa sicurezza di i veiculi di spedizione express.

In a pratica di pulitica iniziale in parechji lochi, a vittura elettrica Mini EEC hè una alternativa pianificata.Ma dopu à esse messu in usu, a ghjente hà truvatu chì e vitture conformi ùn sò micca rivali di i tricicli elettrici CEE in termini di costu è flessibilità.Ancu oghje, i tricicli elettrici sò sempre in a maiò parte di e cità, sustene l'ultimu chilometru di servizii di spedizione express.

sxaz

Tuttavia, u ritmu di l'eliminazione di i tricicli elettrici in ogni locu ùn hà micca firmatu.In a nova regulazione chì Pechino hà cuminciatu à implementà in u lugliu di questu annu, ùn solu ùn pruibisce à ogni unità o individuu di aghjunghje tricicli elettrici illegali, ma ancu stabilisce un "limite grande" per stu tipu di trasportu: à partesi da 2024, trè elettrici illegale. -wheeled è four-wheeled veìculi sarà Ùn hè micca permessu di guidà o parche nantu à a strada, è u dipartimentu postale express vi dinù bisognu à aduprà tutti i veiculi legale spiciali da tandu.

U triciclu elettricu EEC hè intrutu in a tappa di a storia, è a digitalizazione cumpleta di a logistica terminale serà una tendenza maiò in u futuru.

"Questu hè un mare turchinu".In l'ochji di u Signore Deng, u mare hè apertu è u paisaghju hè attraente.

Attualmente, ùn ci hè micca una soluzione matura per l'aghjurnamentu legale di i tricicli elettrici CEE in u mercatu, è u pianu disruptive di Yunlong Automobile per a capacità terminale di a cità hà permessu à u Signore Deng di vede più valore suciale.

"Vecu chì questu hè una cosa assai significativa.Ch'ella sia da u livellu naziunale o suciale, l'industria chjama una suluzione.A sicurità di decine di milioni di fratelli di spedizione espressa deve esse garantita, è l'efficienza deve esse migliurata.Questu hè un grande puntu di dolore.."

U sgiò Deng, chì hè graduatu da l'Università Statale di California, hà sceltu per un maestru in l'informatica perchè crede chì un ghjornu l'urdinatori affettanu a vita di e persone è avè un impattu prufondu in u mondu sanu.È ùn ci era micca un PC persunale in quella era."A mo vita hè sempre stata di fà cose significative è cose cun grande influenza".

Cum'è un investitore, l'urgenza di inizià un affari hà sprotu in u core di u Signore Deng parechje volte.Dopu chì NGP hà urdinatu à parechje cumpagnie di start-up per cresce da debule à forte, u Signore Deng hà prucedutu da u tempu à u tempu è imagina chì, cum'è u so amicu Lei Jun, si dedica à l'imprenditorialità di una grande cumpagnia.

Quandu hà ricivutu u ramu d'alivu lanciatu da u carru Yunlong, u sgiò Deng sentia chì u timing era ghjustu.Hà cultivatu u so successore in NGP.Dopu u ritornu, u sgiò Deng hà realizatu assai ricerche nantu à sta industria, è à u stessu tempu, cum'è descrittu à l'iniziu di l'articulu, hà dumandatu à l'amichi di tutti i modi di a vita per dumandà l'opinioni.In dui mesi, u Signore Deng hà pigliatu a decisione di unisce à Yunlong.

Duranti stu periodu, u signore Deng è parechji dirigenti anziani di Yunlong Automobile anu ripetutamente discututu cumu fà l'affari più in linea cù i bisogni di l'industria è chjappà direttamente i punti di dolore.Un veiculu di logistica intelligente di u mudellu "Xiaomi Company" hè statu gradualmente apparsu.U sgiò Deng hè sempre più cunfidenti chì sta cumpagnia di sicuru disturberà l'industria è cambià u mondu in u futuru.

In u primu cuntattu cù a squadra, u sgiò Deng hà ancu truvatu chì Yunlong Automobile hà riunitu un gran numaru di talenti eccezziunali in l'industria di l'automobile, di a cumunicazione è di l'elettronica di u cunsumu, facendu chì tutta a squadra pareva abbastanza "sexy".

A Sra Zhao, COO di Yunlong Automobile, hà ancu scupertu chì l'attrazione di Yunlong Automobile à i talenti anziani hè oltre a so imaginazione.In più di u Signore Deng, hà ancu invitatu assai esperti in altri campi per unisce à a cumpagnia, cumpresi i fundatori è i partenarii di a cumpagnia.

In più di questu, parechji ingegneri in Kering sò ancu recrutati da Huawei, Xiaomi, 3Com, Inspur è altre cumpagnie."In ogni sucietà mediana, a pusizione hè definitivamente sopra à u livellu di vicepresidentu.U nostru standard per reclutà e persone hè e prime 500 cumpagnie di u mondu, è chjamemu e prime 500 cumpagnie di u mondu.Di sicuru, ùn funzionerà micca per reclutà alcuni talenti di seconda categoria ".Ms Zhao hà dettu.

Ancu a Sra Zhao stessu hè a stessa.Quandu era in Xiaomi, era rispunsevuli di creà un sistema di supply chain unificatu per diverse categurie in a catena ecologica.Differenti da a gestione tradiziunale di a supply chain, a catena ecologica di Xiaomi include una larga gamma di categurie, da hardware intelligente à ombrelli è cartoleria.Per apre a catena ecologica cù un sistema di supply chain unificatu, a cumplessità aumenterà inevitabbilmente in modu esponenziale.

Ancu cusì, hà custruitu una piattaforma di acquisti centralizata per a catena ecologica di Xiaomi da zero.Cum'è un sistema di supply chain, sta piattaforma hà una efficienza operativa estremamente alta.Hè solu bisognu di duie persone per cunnette più di 100 cumpagnie di a catena ecologica di millet, più di 200 fonderie, è più di 500 fornitori.

A persona chì hà introduttu a Sra Zhao à Jason Liu era u so vechju patronu in Xiaomi, u Signore Liu.Ancu s'ellu hà pigliatu menu di dui mesi per Yunlong Motor per diventà un azionista, u Signore Liu è u fundatore di Yunlong Motor Jason Liu sò stati amici per parechji anni.Dopu avè cuncipitu una nova strategia per a trasfurmazioni di Yunlong Automobile, Jason Liu hà cuminciatu à circà i candidati COO adattati.U sgiò Liu hà ricumandatu à a Sra Zhao, chì avia lasciatu Xiaomi à quellu tempu è si unì à Bull Electric.

Cum'è u sgiò Deng, a Sra Zhao hà avutu solu cuntattu cù Jason Liu una volta è hè stata mossa da questa cumpagnia.L'industria di i veiculi elettrici CEE hà una catena di supply matura, ma ci hè ancu assai spaziu per l'imaginazione s'ellu vole custruisce vitture in u "mudellu di cumpagnia Xiaomi".

Ancu s'ellu ùn hè micca stata esposta à l'industria di i veiculi elettrici CEE prima, a Sra Zhao hè cunvinta chì l'esperienza di travagliu di Xiaomi l'hà aiutata à truvà a logica sottostante di a gestione di a supply chain.Aduprà queste logiche per trasfurmà l'industria di i veiculi elettrici CEE hè assai più interessante di cuntinuà à impegnà in case intelligenti.

In a visione descritta da u fundatore Jason Liu, Yunlong Automobile diventerà una cumpagnia di Fortune 500, ma a Sra Zhao ùn hà micca pensatu chì questu hè un pastellu irrealisticu.In a so vista, stu scopu hà occupatu u tempu è u locu ghjustu, è s'ellu pò diventà una realità hè solu una materia di armunia.Per ogni talentu anzianu chì vole rializà sè stessu, hè veramente irragionevule per participà à un grande cambiamentu di l'industria senza inchinarsi.


Tempu di post: 11-aug-2021