Rapportu di u Mercatu Globale di Veiculi Elettrichi à Bassa Velocità

Rapportu di u Mercatu Globale di Veiculi Elettrichi à Bassa Velocità

Rapportu di u Mercatu Globale di Veiculi Elettrichi à Bassa Velocità

U mercatu globale di veìculi elettrici à bassa velocità hè previstu di cresce da $ 4,59 miliardi in 2021 à $ 5,21 miliardi in 2022 à un tassu di crescita annuale compostu (CAGR) di 13,5%.U mercatu di i veiculi elettrici à bassa velocità hè previstu di cresce à $ 8,20 miliardi in 2026 à un CAGR di 12,0%.

U mercatu di veìculi elettrici à bassa velocità hè custituitu da vendite di veiculi elettrichi à bassa velocità da entità (urganisazioni, cummircianti unichi, è partenarii) chì sò aduprati per u trasportu di persone è di merchenzie. "Perchè operanu nantu à un mutore elettricu invece di un mutore à combustione interna è generanu putenza brusgiandu una mistura di carburante è gasi.

L'aumentu di i costi di carburante sò previsti per guidà a crescita di u mercatu di i veiculi elettrichi à bassa velocità.

Questa energia hè necessaria per realizà una varietà di travaglii è hè aduprata in u so statu naturali o cunvertita in una forma utilizable di energia cù l'aiutu di machini. Ucraina, u costu di carburante cresce ghjornu per ghjornu, chì crea una opportunità per i fabricatori di veiculi elettrici.

Shandong Yunlong Eco Technologies Co., Ltd hè un fabricatore di veiculi elettrici basatu in Cina è specializatu in veiculi elettrici multifunzione di piccula dimensione.Yunlong furnisce i migliori prudutti è servizii à tutta a parolla, a visione hè elettrificà a vostra vita eco, fate un mondu eco.Soluzioni Electric Last Mile


Postu tempu: Dec-03-2022