Rapportu di u Mercatu Globale di Veiculi Elettrici à Bassa Velocità

Rapportu di u Mercatu Globale di Veiculi Elettrici à Bassa Velocità

Rapportu di u Mercatu Globale di Veiculi Elettrici à Bassa Velocità

U mercatu mundiale di i veiculi elettrici à bassa velocità duveria cresce da 4,59 miliardi di dollari in u 2021 à 5,21 miliardi di dollari in u 2022 à un tassu di crescita annuale cumpostu (CAGR) di 13,5%. U mercatu di i veiculi elettrici à bassa velocità duveria cresce à 8,20 miliardi di dollari in u 2026 à un CAGR di 12,0%.

U mercatu di i veiculi elettrici à bassa velocità hè custituitu da e vendite di veiculi elettrici à bassa velocità da parte di entità (urganisazioni, cummercianti individuali è partenariati) chì sò aduprati per u trasportu di persone è merci. I veiculi elettrici à bassa velocità sò ancu cunnisciuti cum'è "veiculi di quartieru" perchè funzionanu cù un mutore elettricu invece di un mutore à combustione interna è generanu energia brusgiendu una mistura di carburante è gas.

Si prevede chì l'aumentu di i costi di u carburante stimulerà a crescita di u mercatu di i veiculi elettrici à bassa velocità in u futuru. I carburanti sò sustanzi chì furniscenu energia chimica o termica quandu sò brusgiati.

Questa energia hè necessaria per realizà una varietà di compiti è hè aduprata in u so statu naturale o cunvertita in una forma d'energia utilizabile cù l'aiutu di macchine. A causa di a crescente dumanda di carburante per veiculi è di e preoccupazioni relative à a catena di furnimentu precipitate da l'invasione russa di l'Ucraina, u costu di u carburante aumenta ghjornu dopu ghjornu, ciò chì crea una opportunità per i pruduttori di veiculi elettrici.

Shandong Yunlong Eco Technologies Co., Ltd hè un fabricatore di veiculi elettrichi basatu in Cina è hè specializatu in veiculi elettrichi multifunzione di piccula dimensione. Yunlong furnisce i migliori prudutti è servizii in tuttu u mondu, a visione hè di elettrificà a vostra vita ecologica, di creà un mondu ecologicu.Soluzioni elettriche di l'ultima milla


Data di publicazione: 03 dicembre 2022