Per l'anziani, i veiculi elettrici à quattru rote di bassa velocità di l'EEC sò assai boni

Per l'anziani, i veiculi elettrici à quattru rote di bassa velocità di l'EEC sò assai boni

Per l'anziani, i veiculi elettrici à quattru rote di bassa velocità di l'EEC sò assai boni

Per l'anziani, i veiculi elettrichi à quattru rote di bassa velocità di l'EEC sò assai boni mezi di trasportu, perchè stu mudellu hè economicu, praticu, sicuru è còmode, per quessa hè populari trà l'anziani.Innò

Oghje vi dicemu a bona nutizia chì l'Europa hà implementatu a registrazione di quattru roti elettrichi à bassa velocità per u schedariu è a licenza legale, chì permette à stu mudellu per esse guidatu nantu à a strada, fighjemu un ochju à i dettagli quì sottu.

L'Europa hà implementatu l'arregistramentu di i veiculi elettrici à quattru rote à bassa velocità CEE è a licenza legale.

图片2

Per permette à l'anziani di utilizà veiculi elettrici à quattru rote senza teme, secondu a situazione attuale, per a gestione stretta di i veiculi elettrici à quattru rote à bassa velocità acquistati prima per implementà una gestione umana, per evità a perdita di pruprietà di u anziani, Province Gansu, Zhangye City, zona di Ganzhou à principiatu cumplettamente bassu-vitezza quattru-rota veìculi elettriche di u travagliu arregistramentu record, à dà bassu-vitezza di quattru-roti veìculi elettriche piastra legale legale, chì permette strada legale.

Arregistrendu i veiculi elettrici à quattru rote à bassa velocità CEE per u record è licenziali legalmente, permetterà à l'anziani chì anu digià acquistatu i veiculi di pudè guidà nantu à a strada, è faciliterà ancu a gestione di sti veiculi. , chì pò facilità a pressione nantu à u trafficu stradale è riduce l'accidenti di u trafficu stradale.

U veiculu elettricu di quattru rote di bassa velocità CEE permette a registrazione è u schedariu di a pulitica di licenza legale, per risolve i prublemi di viaghju di l'anziani, ma ancu à l'anziani per manghjà una pillola, hà compru u veiculu di l'anziani pò esse assicurati chì l'usu di u veiculu, ùn deve micca preoccupatu di a strada quandu u veiculu hè statu arrestatu, ùn hà micca compru u veiculu di l'anziani pò ancu esse assicurati chì l'acquistu, ùn deve micca preoccupatu di l'acquistu di a situazione ùn pò micca esse usatu.

Trè tematiche da esse attente quandu si usa una vittura per l'anziani

Ancu se i veiculi elettrici à quattru roti acquistati in precedenza ponu esse licenziati per l'utilizazione in a strada, però, i vechji anu ancu attentu à i seguenti trè prublemi quandu utilizanu u veiculu per pudè usà megliu u scooter di mobilità anziana.

Cumprà un veiculu appruvatu da a CEE

Quandu compra un novu scooter di mobilità, l'anziani anu bisognu di assicurà chì u veiculu chì compranu hà passatu u bulletin di produttu appruvatu da a CEE, postu chì solu i prudutti chì anu passatu u bulletin sò permessi di pruduce legalmente è anu u dirittu di esse licenziatu.

Cumprendu un veiculu certificatu CEE, ùn solu puderà assicurà una licenza, ma ancu averete un livellu più altu di sicurità è tranquillità per l'anziani.


Tempu di Postu: Dec-12-2022