EVLOMO è Rojana investiranu $ 1B per custruisce una pianta di batterie 8GWh per EEC Electric Carsin Thailand

EVLOMO è Rojana investiranu $ 1B per custruisce una pianta di batterie 8GWh per EEC Electric Carsin Thailand

EVLOMO è Rojana investiranu $ 1B per custruisce una pianta di batterie 8GWh per EEC Electric Carsin Thailand

Home »Vehiculi Elettrichi (EV)» EVLOMO è Rojana investiranu $ 1B per custruisce una pianta di batterie 8GWh in Tailanda
EVLOMO Inc è Rojana Industrial Park Public Co. Ltd custruiranu una pianta di batterie di lithium 8GWh in u Corridor Economicu Orientale (EEC) di Tailanda.
EVLOMO Inc è Rojana Industrial Park Public Co. Ltd custruiranu una pianta di batterie di lithium 8GWh in u Corridor Economicu Orientale (EEC) di Tailanda.E duie cumpagnie investiranu un totale di US $ 1,06 miliardi per mezu di una nova joint venture, di quale Rojana pussede u 55% di l'azzioni, è u 45% restante di l'azzioni serà di EVLOMO.
A fabbrica di batterie hè situata in a basa di fabricazione verde di Nong Yai, Chonburi, Tailanda.Hè previstu di creà più di 3 000 novi impieghi è di purtà a tecnulugia necessaria in Tailanda, perchè l'autosufficienza di a fabricazione di batterie hè cruciale per u sviluppu di u paese in l'ambizioni future Un prusperu pianu di vittura elettrica.
Questa cuuperazione unisce Rojana è EVLOMO per sviluppà è pruduce batterie tecnulugiche avanzate.A pianta di batterie hè prevista per trasfurmà Lang Ai in un centru di veiculi elettrici in Tailanda è in a regione ASEAN.
L'aspetti tecnichi di u prugettu seranu guidati da u duttore Qiyong Li è u duttore Xu, chì portaranu a tecnulugia più avanzata per cuncepisce è pruduce batterie di lithium in Tailanda.
U duttore Qiyong Li, ex Vice President di LG Chem Battery R&D, hà più di 20 anni di sperienza in a fabricazione è a gestione di batterie di lithium-ion / batterie di lithium-ion polymer, hà publicatu 36 documenti in riviste internaziunali, hà 29 brevetti autorizati, è 13 applicazioni di patenti (in esame) .
U duttore Xu hè rispunsevule per i novi materiali, u sviluppu di a nova tecnulugia è l'applicazioni di novi prudutti per unu di i trè più grandi pruduttori di batterie di u mondu.Hà 70 brevetti d'invenzione è publicatu più di 20 documenti accademici.
In a prima fase, i dui partiti investiranu $ 143 milioni per custruisce una pianta 1GWh in 18 à 24 mesi.Hè previstu di scopre a terra in 2021.
Queste batterie seranu aduprate in quattru roti elettrici, autobus, veiculi pesanti, dui roti, è soluzioni di almacenamentu di energia in Tailanda è i mercati d'oltremare.
"EVLOMO hè onoratu di cooperà cù Rojana.In u campu di a tecnulugia avanzata di batterie di veiculi elettrici, EVLOMO aspetta chì sta cooperazione sia unu di i mumenti indimenticabili per prumove l'adopzione di i veiculi elettrici in i mercati di Tailanda è ASEAN ", hà dettu u CEO Nicole Wu.
"Questu investimentu hà da ghjucà un rolu in a rivitalizazione di l'industria di i veiculi elettrici di Tailanda.Aspittemu chì a Tailanda diventerà un centru glubale per a R&D, a fabricazione è l'adopzione di tecnulugii avanzati di almacenamentu d'energia è di veiculi elettrici in tuttu u Sudeste Asiaticu ", disse Dr Kanit Sangsubhan, Sicritariu Generale di l'Uffiziu di u Corridor Economicu Orientale (EEC).
Direk Vinichbutr, presidente di u Parcu Industriale Rojana, hà dettu: "A rivoluzione di i veiculi elettrichi stava in u paese, è simu assai felici di esse parti di stu cambiamentu.A cuuperazione cù EVLOMO ci permetterà di furnisce prudutti cumpetitivi in ​​u mondu.Aspittemu una forte è fruttuosa.Associazione ".


Tempu di post: 19-07-2021