EVLOMO è Rojana investiranu 1 miliardu di dollari per custruisce una centrale di batterie di 8 GWh per EEC Electric Cars in Tailandia

EVLOMO è Rojana investiranu 1 miliardu di dollari per custruisce una centrale di batterie di 8 GWh per EEC Electric Cars in Tailandia

EVLOMO è Rojana investiranu 1 miliardu di dollari per custruisce una centrale di batterie di 8 GWh per EEC Electric Cars in Tailandia

Home »Veiculi elettrichi (EV)» EVLOMO è Rojana investiranu 1 miliardu di dollari per custruisce una centrale di batterie di 8 GWh in Tailanda
EVLOMO Inc. è Rojana Industrial Park Public Co. Ltd custruiranu una centrale di batterie à u litiu di 8 GWh in u Corridoiu Ecunomicu Orientale (CEE) di a Tailandia.
EVLOMO Inc. è Rojana Industrial Park Public Co. Ltd custruiranu una centrale di batterie à u litiu di 8 GWh in u Curridore Ecunomicu Orientale (CEE) di a Tailandia. E duie cumpagnie investiranu un totale di 1,06 miliardi di dollari americani per mezu di una nova joint venture, di a quale Rojana pussederà u 55% di l'azzioni, è u restante 45% di l'azzioni serà pussedutu da EVLOMO.
A fabbrica di batterie hè situata in a basa di fabricazione verde di Nong Yai, Chonburi, Tailanda. Si prevede chì creerà più di 3.000 novi impieghi è purterà a tecnulugia necessaria in Tailanda, perchè l'autosufficienza di a fabricazione di batterie hè cruciale per u sviluppu di u paese in l'ambizioni future Un pianu fiorente di vitture elettriche.
Sta cuuperazione unisce Rojana è EVLOMO per sviluppà è pruduce inseme batterie tecnologicamente avanzate. Si prevede chì a fabbrica di batterie trasformerà Lang Ai in un centru di veiculi elettrici in Tailandia è in a regione ASEAN.
L'aspetti tecnichi di u prugettu seranu guidati da u duttore Qiyong Li è u duttore Xu, chì purteranu a tecnulugia a più avanzata per cuncepisce è pruduce batterie à u litiu in Tailanda.
U duttore Qiyong Li, anzianu vicepresidente di LG Chem Battery R&D, hà più di 20 anni di sperienza in a fabricazione è a gestione di batterie à ioni di litiu / batterie à polimeri à ioni di litiu, hà publicatu 36 articuli in riviste internaziunali, hà 29 brevetti autorizati è 13 dumande di brevettu (in corsu di revisione).
U duttore Xu hè rispunsevule di novi materiali, di u sviluppu di nuove tecnulugie è di l'applicazioni di novi prudutti per unu di i trè più grandi pruduttori di batterie di u mondu. Hà 70 brevetti d'invenzione è hà publicatu più di 20 articuli accademichi.
In a prima fase, e duie parti investiranu 143 milioni di dollari americani per custruisce una centrale di 1 GWh in 18 à 24 mesi. Si prevede chì i travaglii cuminceranu in u 2021.
Queste batterie saranu aduprate in veiculi elettrici à quattru rote, autobus, veiculi pesanti, veiculi à duie rote è suluzioni di almacenamiento di energia in Tailandia è in i mercati esteri.
«EVLOMO hè onorata di cooperà cù Rojana. In u campu di a tecnulugia avanzata di e batterie per i veiculi elettrici, EVLOMO aspetta chì sta cuuperazione sia unu di i mumenti indimenticabili per prumove l'adopzione di veiculi elettrici in Tailanda è in i mercati ASEAN», hà dettu a CEO Nicole Wu.
«Questu investimentu ghjucherà un rolu in a rivitalizazione di l'industria di i veiculi elettrici in Tailandia. Aspittemu cun impazienza chì a Tailandia diventi un centru mundiale per a R&S, a fabricazione è l'adopzione di tecnulugie avanzate di almacenamentu d'energia è di veiculi elettrici in tuttu u Sudeste Asiaticu», hà dettu u duttore Kanit Sangsubhan, secretariu generale di l'Uffiziu di u Curridore Ecunomicu Orientale (CEE).
Direk Vinichbutr, presidente di u Parcu Industriale di Rojana, hà dettu: "A rivoluzione di i veiculi elettrichi si sparghje in u paese, è simu assai felici di fà parte di stu cambiamentu. A cuuperazione cù EVLOMO ci permetterà di furnisce prudutti cumpetitivi à livellu mundiale. Aspittemu cun impazienza una associazione forte è fruttuosa."


Data di publicazione: 19 di lugliu di u 2021