U sensu cumunu di utilizà i veiculi elettrici CEE

U sensu cumunu di utilizà i veiculi elettrici CEE

U sensu cumunu di utilizà i veiculi elettrici CEE

ispezione di i fari

Verificate chì tutte e luci funzionanu bè, cum'è s'ellu a luminosità hè abbastanza, s'ellu l'angolo di prughjezzione hè adattatu, etc.

Verificazione di a funzione Wiper

Dopu à a primavera, ci hè più è più piova, è a funzione di u wiper hè particularmente impurtante.Quandu lavate a vittura, in più di pulizziari i finestri di vetru, hè megliu sguassate a striscia di lignu cù u fluidu di pulizia di vetru per allargà a so vita.

Inoltre, verificate u statu di u wiper è s'ellu ci hè un swing irregolare o fuga di u wiper rod.Se necessariu, rimpiazzà in u tempu.

pulizia interna

Aduprate sempre una spazzola per pulisce a polvera nantu à u pannellu di strumenti, ingressi d'aria, interruttori è buttuni per impediscenu l'accumulazione di polvera è difficiuli di sguassà.Se u pannellu di strumenti hè bruttu, pudete spruzzallu cù un detergente speciale per u pannellu di strumenti è sguassate cù un pannu suave.Dopu a pulizia, pudete spray una capa di cera di pannelli.

Cumu si deve mantene a bateria più impurtante di i veiculi elettrici ?

Cum'è u "core" di i veiculi elettrici COC CEE, tutte e fonti di energia partenu da quì.In circustanze normale, a bateria travaglia in media per circa 6-8 ore per ghjornu.L'overcharging, overdischarging è undercharging accurtarà a vita di a bateria.Inoltre, a carica di a bateria ogni ghjornu pò fà a bateria in un statu di ciculu superficiale, è a vita di a bateria serà allargata.A capacità di a bateria pò esse ligeramente aumentata.

U sensu cumunu di utilizà i veiculi elettrici CEE


Tempu di post: 01-01-2022