BBC: E vitture elettriche seranu "a più grande rivoluzione in l'automobile" dapoi u 1913

BBC: E vitture elettriche seranu "a più grande rivoluzione in l'automobile" dapoi u 1913

BBC: E vitture elettriche seranu "a più grande rivoluzione in l'automobile" dapoi u 1913

Parechji osservatori predicanu chì a transizione di u mondu à e vitture elettriche si farà assai prima di l'aspittà.Avà, a BBC si unisce ancu à a lotta."Ciò chì rende inevitabbile a fine di u mutore di combustione interna hè una rivoluzione tecnologica.È e rivoluzioni tecnologiche tendenu à accade assai rapidamente ... [è] sta rivoluzione serà elettrica ", informa Justin Rowlett di a BBC.

2344 dt

Rowlett indica a rivoluzione internet di a fine di l'anni 90 per esempiu."Per quelli chì ùn s'eranu micca cunnessu [à Internet] tuttu pareva eccitante è interessante ma irrilevante - quantu utile puderia esse cumunicà per computer?Dopu tuttu, avemu i telefoni !Ma l'internet, cum'è tutte e tecnulugii novi riesciuti, ùn hà micca seguitu un percorsu lineale à a dominazione mundiale.... A so crescita era splusiva è disruptiva ", nota Rowlett.

Allora, quantu veloce e vitture elettriche CEE diventeranu mainstream?"A risposta hè assai rapida.Cum'è l'internet in l'anni '90, u mercatu di l'auto elettrica appruvatu da a CEE hè digià in crescita esponenziale.A vendita globale di veiculi elettrici hà avanzatu in u 2020, aumentendu da u 43% à un totale di 3,2 milioni, malgradu a vendita generale di vitture calata da un quinto durante a pandemia di coronavirus ", informa a BBC.

sdg

Sicondu Rowlett, "Semu in u mità di a più grande rivoluzione in l'automobile da quandu a prima linea di produzzione di Henry Ford hà cuminciatu à vultà in u 1913".

Vulete più prove?"I grandi produttori di vitture di u mondu pensanu [so] ... General Motors dice chì farà solu veiculi elettrici da u 2035, Ford dice chì tutti i veiculi venduti in Europa seranu elettrici da u 2030 è VW dice chì u 70% di e so vendite seranu elettriche da u 2030 ".

È i fabbricanti di l'automobile di u mondu si mettenu ancu in l'azzione: "Jaguar pensa à vende solu vitture elettriche da u 2025, Volvo da u 2030 è [recentemente] a cumpagnia britannica di auto sportive Lotus hà dettu chì seguitarà, vende solu mudelli elettrici da u 2028".

Rowlett hà parlatu cù l'anzianu ospite di Top Gear, Quentin Wilson, per piglià a so visione di a rivoluzione elettrica.Una volta critica di e vitture elettriche, Wilson adora a so nova Tesla Model 3, nutendu: "Hè estremamente còmode, aria, luminosa.Hè solu una gioia cumpleta.È vi diceraghju inequivocabilmente avà chì ùn vuleria mai più.


Tempu di Postu: Jul-20-2021