Parechji osservatori prevedenu chì a transizione mundiale versu e vitture elettriche si ferà assai più prestu di ciò chì era previstu. Avà, a BBC si unisce ancu à a mischia. "Ciò chì rende inevitabile a fine di u mutore à combustione interna hè una rivoluzione tecnologica. È e rivoluzioni tecnologiche tendenu à accade assai prestu... [è] sta rivoluzione serà elettrica", informa Justin Rowlett di a BBC.
Rowlett cita cum'è esempiu a rivoluzione di l'internet di a fine di l'anni 90. "Per quelli chì ùn s'eranu ancu cunnessi [à l'internet], tuttu pareva eccitante è interessante, ma irrilevante - quantu utile puderia esse a cumunicazione per urdinatore? Dopu tuttu, avemu i telefoni! Ma l'internet, cum'è tutte e nuove tecnulugie di successu, ùn hà micca seguitu un percorsu lineare versu a duminazione mundiale. ... A so crescita hè stata esplosiva è disruptive ", nota Rowlett.
Dunque, quantu prestu e vitture elettriche CEE diventeranu mainstream ? "A risposta hè assai rapida. Cum'è l'internet in l'anni '90, u mercatu di e vitture elettriche appruvate CEE hè digià in crescita esponenziale. E vendite mundiali di veiculi elettrichi sò aumentate rapidamente in u 2020, aumentendu di u 43% à un totale di 3,2 milioni, malgradu chì e vendite generali di vitture sò calate di un quintu durante a pandemia di coronavirus ", informa a BBC.
Sicondu Rowlett, "Semu in mezu à a più grande rivoluzione in l'automobile dapoi chì a prima linea di pruduzzione di Henry Ford hà cuminciatu à girà in u 1913".
Vulete più prove ? «I grandi fabricatori di vitture di u mondu pensanu [cusì]... General Motors dice chì fabricarà solu veiculi elettrichi da u 2035, Ford dice chì tutti i veiculi venduti in Europa saranu elettrichi da u 2030 è VW dice chì u 70% di e so vendite saranu elettriche da u 2030.»
È i fabricatori d'automobili di u mondu sanu participanu ancu à l'azzione: "Jaguar prevede di vende solu vitture elettriche da u 2025, Volvo da u 2030 è [recentemente] a cumpagnia britannica di vitture sportive Lotus hà dettu chì seguirà l'esempiu, vendendu solu mudelli elettrichi da u 2028".
Rowlett hà parlatu cù l'anzianu presentatore di Top Gear, Quentin Wilson, per cunnosce a so opinione nantu à a rivoluzione elettrica. Una volta criticu di e vitture elettriche, Wilson adora a so nova Tesla Model 3, nutendu: "Hè estremamente cunfortevole, hè ariosa, hè luminosa. Hè solu una gioia cumpleta. È vi diceraghju senza equivoci avà chì ùn ci vultaraghju mai più".
Data di publicazione: 20 di lugliu di u 2021


