Yunlong vole purtà una nova piccula vittura elettrica accessibile à u mercatu.
Yunlong travaglia nantu à una vittura elettrica di cità CEE à bon pattu chì prevede di lancià in Europa cum'è u so novu mudellu d'entrata di livellu.
A vittura di cità rivalizerà cù prughjetti simili intrapresi da a vittura Minini, chì li metterà in vendita à u megliu prezzu.
U muvimentu versu vitture chjuche accessibili, in particulare quelle elettriche, vene mentre i pruduttori cercanu modi per lancià novi mudelli, ma stendu in cunfurmità cù e nuove regulazioni più strette nantu à l'emissioni.
Jason hà dettu chì e vitture di cità "sò difficili da vende cun prufittu", per via di i so prezzi bassi è di a tecnulugia necessaria per elettrificà i veiculi più chjuchi.
Malgradu una preoccupazione per i profitti, Yunlong si gode attualmente u successu di i so risultati, postu chì a marca hà aumentatu e vendite europee di 30%. I veiculi elettrici rapprisentanu u 16% di questu.
Si spera chì a vittura N1electric - chì serà lanciata in u 2023 o in u 2024 - spingerà questu più in là quandu serà liberata più tardi quest'annu.
Data di publicazione: 31 d'ottobre di u 2022

