Yunlong Motors, un capu emergente in suluzioni innovative di mobilità elettrica, hè fieru d'annunzià a prima mundiale di u so veiculu di passageri rivoluzionariu di classe EEC L7e "Panda" à a 138a Fiera di Canton (Fiera d'Importazione è Esportazione di Cina), chì si terrà da u 15 à u 19 d'aprile 2025. Stu veiculu urbanu di punta per i pendolari stabilisce novi standard cù a so custruzzione di qualità automobilistica, a velocità massima di 90 km/h è l'autonomia di 150 km, offrendu una miscela senza paragone di prestazioni, sicurezza è sustenibilità.
A Panda rapprisenta l'impegnu di Yunlong Motors à furnisce suluzioni di trasportu ecologiche è di alta qualità. Mentre e cità di u mondu sanu sò in difficultà cù a congestione è l'inquinamentu, questu veiculu compactu ma putente furnisce a risposta perfetta per i pendolari muderni è l'operatori di flotte cummerciali.
«Cù a Panda, ùn lancemu micca solu un veiculu - introducemu un modu più intelligente per spustassi in e cità», hà dettu Jason Liu, direttore generale di Yunlong Motors. «A so cumbinazione di prestazioni, affidabilità è cuscenza ambientale a rende ideale per l'usu persunale è cummerciale in i mercati di u mondu sanu».
I visitori di u stand D06-D08 di Yunlong Motors in u padiglione 8 saranu trà i primi à sperimentà a Panda in prima persona. A cumpagnia urganizerà dimustrazioni in diretta è offrirà opportunità esclusive di prova di guida durante tuttu l'eventu.
Yunlong Motors hè specializata in a cuncepzione è a fabricazione di veiculi elettrici innovativi per i mercati mundiali. Cù una attenzione particulare à a qualità, a sustenibilità è a tecnulugia d'avanguardia, a cumpagnia cuntinueghja à spinghje i limiti in u settore di i veiculi elettrici. A Panda marca l'ultimu passu di Yunlong versu a rivoluzione di u trasportu urbanu.
Data di publicazione: 16 d'aprile di u 2025
 
 				
