Yunlong Motors hà annunziatu una tappa impurtante per u so ultimu veiculu logisticu, u "Reach". U veiculu hà ottenutu cù successu a certificazione EEC L7e di l'Unione Europea, una appruvazioni chjave chì assicura u rispettu di i normi di sicurezza è ambientali di l'UE per i veiculi ligeri à quattru roti.
U "Reach" hè cuncepitu cù praticità è efficienza in mente, cun una cunfigurazione in prima fila à doppia sedia è una velocità massima di 70 km/h. Impulsatu da tecnulugia avanzata di batterie, vanta una autonomia di guida di 150-180 km cù una sola carica, facendu una scelta ideale per operazioni di logistica urbana è suburbana.
Cù una capacità di carica di 600-700 kg, u "Reach" hè adattatu per una varietà di applicazioni, cumpresi i prughjetti di logistica di u guvernu è i servizii di consegna di l'ultimi chilometri. A so versatilità è u so prestazione sò previsti per risponde à a crescente dumanda di soluzioni di trasportu ecologiche è efficaci in u costu in u settore logisticu.
Yunlong Motors cuntinueghja à dimustrà u so impegnu à l'innuvazione è a sustenibilità, posizionandu u "Reach" cum'è un cambiamentu di ghjocu in u mercatu di i veiculi di logistica ligera. L'acquistu successu di a certificazione EEC L7e mette in risaltu a dedizione di a cumpagnia per risponde à i standard internaziunali è furnisce veiculi di alta qualità à i so clienti in u mondu sanu.
Tempu di posta: 07-Jan-2025