Guangzhou, Cina - Yunlong Motors, un fabricatore principale di veiculi elettrici, hà fattu pocu fà una forte impressione à a Fiera di Canton, una di e più grande fiere cummerciale di u mondu. A cumpagnia hà presentatu i so ultimi mudelli certificati CEE, chì rispettanu e norme di a Cumunità Ecunomica Europea, ciò chì li hà guadagnatu una attenzione considerable da parte di i clienti novi è fideli.
Durante l'eventu, u stand di Yunlong Motors era pienu d'attività, postu chì a so gamma di veiculi ecologichi è d'altu rendimentu hà attiratu l'attenzione di parechji visitatori. I rapprisentanti di a cumpagnia anu interagitu cù un publicu diversu, cumpresi distributori, partenarii cummerciali è cumpratori potenziali, custruendu forti cunnessione è prumovendu relazioni à longu andà.
A certificazione CEE di Yunlong Motors s'hè rivelata un'attrazione maiò, in particulare per i clienti internaziunali chì cercanu veiculi chì rispettanu e rigorose normative europee in materia di sicurezza è ambiente. L'attenzione di a cumpagnia à l'innuvazione, a qualità è a sustenibilità hà risuonatu bè cù i participanti, stabilendu ulteriormente Yunlong Motors cum'è un attore chjave in u mercatu mundiale di i veiculi elettrici.
L'impresa hà signalatu un numeru significativu di dumande è manifestazioni d'interessu, cù numerosi clienti chì anu espressu una forte intenzione di fà ordini dopu à a fiera. "Semu entusiasti di a risposta chì avemu ricevutu à a Fiera di Canton", hà dettu un portavoce di Yunlong Motors. "Hè chjaru chì ci hè una dumanda crescente per i nostri mudelli certificati CEE, è aspittemu cun impazienza di cuntinuà à risponde à i bisogni di i nostri clienti sia lucalmente sia internaziunalmente".
Cù una prisentazione riescita à a Fiera di Canton, Yunlong Motors hè pronta per una crescita ulteriore, allargendu a so portata in novi mercati è rinfurzendu a so presenza in l'industria cumpetitiva di i veiculi elettrici.
Data di publicazione: 26 d'ottobre di u 2024