Yunlong Motors hà ottenutu cù successu e certificazioni UE CEE L2e è L6e per i so ultimi veiculi di carica elettrici, u J3-C è u J4-C. Quessi mudelli sò cuncepiti per risponde à a crescente dumanda di suluzioni logistiche urbane efficienti è rispettose di l'ambiente, in particulare per i servizii di consegna di l'ultimu chilometru.
U J3-C hè dotatu di un mutore elettricu di 3 kW è di una batteria à u litiu di 72 V 130 Ah, chì offre una sperienza di guida affidabile è efficiente in termini di energia. U J4-C, invece, hè alimentatu da un mutore di 5 kW più robustu accumpagnatu da a stessa batteria di 72 V 130 Ah, chì garantisce prestazioni migliorate per carichi più pesanti. Tramindui i mudelli anu una velocità massima di 45 km/h è una autonomia impressiunante finu à 200 km cù una sola carica, ciò chì li rende assai adatti per e consegne urbane chì richiedenu numerosi viaghji cutidiani.
In più di e so specificazioni tecniche, i J3-C è J4-C ponu esse persunalizati cù scatule logistiche refrigerate, furnendu una suluzione ottima per e merci sensibili à a temperatura cum'è l'alimentu, i prudutti farmaceutichi è altri articuli deperibili. Sta caratteristica hè particularmente preziosa per l'imprese implicate in u settore di a logistica di a catena di u fretu in rapida crescita, assicurendu chì i prudutti sianu consegnati in perfette cundizioni.
L'ottenimentu di e certificazioni CEE da parte di Yunlong Motors significa chì i dui mudelli rispondenu à i rigorosi standard di l'Unione Europea in materia di sicurezza, prestazioni è impattu ambientale. Questa certificazione ùn solu permette à Yunlong Motors di allargà a so presenza in i mercati europei, ma rinforza ancu u so impegnu à furnisce suluzioni di trasportu innovative è verdi.
Cù i so motori putenti, a so autonomia estesa è l'opzioni persunalizabili, i J3-C è J4-C sò pusizionati cum'è veiculi ideali per u settore di e consegne di l'ultimu chilometru in rapida evoluzione, offrendu una miscela di affidabilità, efficienza è sustenibilità per i bisogni logistichi urbani muderni.

Data di publicazione: 14 d'ottobre di u 2024