Yunlong Motors, un fabricatore principale di veiculi elettrici di passageri è utilitari certificati da l'UE, hà annunziatu una tappa significativa in u so veiculu utilitariu elettricu di classe CEE L7e, Reach. A cumpagnia hà sviluppatu cù successu una batteria cù una autonomia di 220 km per u mudellu, aumentendu ulteriormente a so efficienza è a so praticità per a logistica urbana è l'applicazioni di consegna di l'ultimu chilometru.
U sistema di batteria migliuratu ùn solu stende l'autonomia operativa di u veiculu, ma hè ancu conforme à l'ultime norme di certificazione CEE (Comunità Ecunomica Europea), assicurendu a piena legalità stradale è a sicurezza in tutti i mercati europei. Questu avanzamentu rinforza l'impegnu di Yunlong Motors per suluzioni di mobilità elettrica sustenibili è ad alte prestazioni adattate per l'usu cummerciale.
«Semu fieri di prisentà sta versione migliurata di Reach, chì offre una più grande autonomia senza compromettere l'affidabilità», hà dettu Jason, direttore generale di Yunlong Motors. «Stu aghjurnamentu hè in linea cù a nostra missione di furnisce suluzioni di trasportu ecologiche è economiche per l'imprese chì s'adattanu à e regulazioni à emissioni zero».
U mudellu Reach EEC L7e, cunnisciutu per u so design compactu è l'efficienza di a carica utile, hè avà pusizionatu cum'è una scelta cumpetitiva per l'operatori di flotte è e piccule imprese chì cercanu veiculi utilitari elettrici conformi à e norme di longa autonomia.
Specializata in veiculi elettrichi appruvati da l'UE, Yunlong Motors furnisce suluzioni innovative per u trasportu di passageri è merci cuncepite per a sustenibilità urbana. Cù un focus nantu à e prestazioni è a conformità, a cumpagnia sustene a transizione glubale versu un trasportu pulitu.
Data di publicazione: 29 di marzu di u 2025