A settimana scorsa, 48 mudelli Yunlong EEC Electric Cabin Scooter Y1 sò ufficialmente partiti per l'Europa in u portu di Qingdao. Prima di questu, novi prudutti di veiculi energetichi cum'è veiculi logistichi elettrici è vitture elettriche sò stati ancu mandati in Europa unu dopu l'altru.
«L'Europa, cum'è u locu di nascita di l'automobile è a paletta di u mercatu internaziunale, hà sempre rispettatu norme strette d'accessu à i prudutti. L'esportazione di veiculi à nova energia naziunali versu i paesi di l'UE significa chì a qualità di u pruduttu hè stata ricunnisciuta da i paesi sviluppati.» Yunlong Automobile Overseas Business A persona pertinente incaricata di u Ministeru hà dettu.
Si capisce chì u Yunlong EEC Electric Cabin Scooter Y1 hà ricevutu ordini per più di 1.000 veiculi in Europa. "Ci sò parechje cumpagnie automobilistiche in Europa, è hè difficiule per i veiculi domestichi à nova energia d'entre in u mercatu europeu. Dunque, Yunlong hè una strategia megliu per affidà si à i segmenti di u mercatu per entre prima in u mercatu". Zhang Jianping, Direttore di u Centru Regiunale di Cooperazione Economica, Istitutu di Ricerca di u Ministeru di u Cummerciu, hà analizatu Si crede chì Yunlong hà distributori europei maturi chì cunnoscenu assai bè i requisiti di u mercatu europeu per e prestazioni di i prudutti, a tecnulugia è e preferenze di i cunsumatori.
Ancu s'ella hè una nova impresa energetica, Yunlong Automobile hà sempre mantinutu standard elevati per a qualità di i prudutti. A Qingzhou Super Smart Factory, induve hè nata, adotta un inseme cumpletu di sistemi standard tedeschi, è gestisce u sviluppu di i prudutti, a pruduzzione è u cuntrollu di qualità in tuttu u ciclu di vita. Inoltre, prima di entre in Europa, a versione europea di Yunlong Y1 hà una mossa particulare, longu a "Via di a Seta", u passaghju storicu di scambii culturali trà l'Oriente è l'Occidente, viaghjendu 15022 chilometri da Shandong à l'Europa, cumpletendu a prova di resistenza à ultra-longa distanza.
U mercatu europeu di l'automobile hà sempre avutu barriere strette à l'entrata. Chen Jingyue, vicepresidente esecutivu di l'Associazione Cina-Europa per a cuuperazione ecunomica è tecnica, hà dettu chì l'esportazione riescita di i veiculi à nova energia Yunlong EEC Electric Cabin Car in Europa ùn hè micca solu una carta di visita per mustrà à l'utilizatori europei "a fabricazione intelligente di a Cina", ma ancu per illustrà a relazione ecunomica è cummerciale trà a Cina è l'Europa. I scambii è a cuuperazione ùn sò stati bluccati da l'epidemia.
Data di publicazione: 03 di settembre di u 2021