L'intruduzioni di X2

L'intruduzioni di X2

L'intruduzioni di X2

Questa vittura elettrica hè u novu mudellu da a fabbrica.Havi un aspettu bellu è di moda cù una linea intera fluente.Tuttu u corpu hè in resina ABS Cover Plastica.A prestazione cumpleta di plastica di resina ABS hè assai bona cù alta resistenza à l'impattu, resistenza à u calore è resistenza à a corrosione.Inoltre, pò esse faciule per esse pittatu in culore, cusì pò fà chì u veiculu pare più di moda è bella.Perchè tutte e caratteristiche sopra, hè largamente usata in a fabricazione di machini è automobili.

X2

U so specchiu retrovisore usa un design circular irregulare cù un stile incantevule chì aghjunghjenu vitalità è muvimentu à u so aspettu di moda.I fanali è i fanali posteriori adoptanu lampade LED cun un bassu cunsumu d'energia, una forte trasmissione di luce è una longa gamma di illuminazione.A vittura usa roti di lega d'aluminiu chì hà resistenza à l'impattu, resistenza à a tensione è altre caratteristiche.Allora hè durable.È hà un pesu ligeru chì pò riduce u pesu di u corpu, poi riduce u cunsumu d'energia.Inoltre, pò rallentà in modu efficace l'invechjamentu di u tamburu di frenu è di u pneumaticu cù un altu coefficiente di cunduzzione di calore è una bona prestazione di dissipazione di calore.

X2-2

U parabrisa frontale hè fattu di vetru temperatu è laminatu 3C cù una forte resistenza à l'impattu è sicurità.A serratura di a porta hè a serratura elettrica chì pò sustene u sbloccare di u cuntrollu remoto.I so finestri ponu esse elevati è calati elettricamente, chì hè cunvenutu è risparmiu di travagliu.L'internu di a vittura appartene à u dipartimentu di u culore scuru chì pareva fermu à l'internu è micca faciule bruttu.

X2-3

U modu di direzzione hè u manubriu mediu per a luce di guida.A gamma di guida, a velocità, a putenza pò esse vistu in un sguardu à a cundizione chì hà un grande display LCD di 5-inch.Ci hè MP3 è altre sistema di lettore multimediale per aghjunghje più divertimentu di guida.

X2-4

U veiculu pò accoglie sin'à 3 persone cù un grande spaziu.Ci sò sedili di pelle cù un disignu artificiale è una sperienza di cavalcata còmode è resistente à l'usura.Ogni sediu hè dotatu di cintura di sicurezza à trè punti per assicurà a massima sicurezza persunale in a strada.

X2-5

Avà parlemu di u so sistema di putere.Havi u mutore brushless 1500W D/C è 60V 58Ah Batteria Lead Acid.A so vitezza massima hè di circa 40 km / h è a gamma massima hè di circa 80 km. Pò furnisce u putere più putente nantu à a premisa di assicurà una guida liscia.

Hè chjucu, flessibile è adattatu per a navetta di a cità per evità di guidà in l'ora di punta è in u trafficu.Hè veloce, cunvene è più adattatu per una gita in famiglia senza aspittà di parcheghju.Pudemu ancu cuntribuisce à a prutezzione di a terra da a guida elettrica per a cunservazione di l'energia è a prutezzione di l'ambiente


Tempu di post: 23-novembre-2021