Cumu carica currettamente i veiculi elettrici in invernu? Ricurdatevi di sti 8 cunsiglii:
1. Aumentate u numeru di tempi di carica. Quandu aduprate un veiculu elettricu, ùn ricaricate micca a batteria quandu a batteria di u veiculu elettricu ùn hà micca elettricità.
2. Quandu si carica in sequenza, inserite prima a spina di a batteria, è dopu inserite a spina di alimentazione. Quandu a carica hè finita, scollegate prima a spina di alimentazione, dopu a spina di a batteria.
3. Mantenimentu di rutina Quandu u veiculu elettricu hè avviatu per a prima volta in i ghjorni freddi d'inguernu, hè necessariu aduprà u pedale per aiutà, è ùn deve micca "avvià à zero" per evità una grande quantità di scarica di corrente, altrimenti causerà grandi danni à a batteria.
4. Conservazione di a batteria in invernu Sè u veiculu hè parcheggiatu à l'aria aperta o in un almacenamentu frigoriferu per parechje settimane, a batteria deve esse rimossa è conservata in una stanza più calda per impedisce chì a batteria si congeli è si danneggi. Ùn a conservate micca in un statu di perdita di putenza.
5. Hè dinò assai impurtante di pulisce i terminali di a batteria è applicà grassu speciale per prutegeli, ciò chì pò assicurà l'affidabilità di u veiculu elettricu à l'avviu è prulungà a vita di a batteria.
6. Quandu hè dotatu di un caricatore speciale, aduprate u caricatore speciale currispundente quandu caricate.
7. I vantaghji di a carica flottante A maiò parte di i caricabatterie cuntinueghjanu à caricà in modu flottante per 1-2 ore dopu chì a luce indicatrice cambia per indicà ch'elli sò cumpletamente carichi, ciò chì hè ancu beneficu per impedisce a vulcanizazione di a batteria.
8. Ùn sovraccaricate micca a batteria di u veiculu elettricu ùn deve esse sovraccaricata, a "sovraccarica" danneggerà a batteria.
Data di publicazione: 26 d'aostu 2022

