Notizie di l'Expo

Notizie di l'Expo

Notizie di l'Expo

srf

15 ottobreth,2021, u 130thChina Import and Export Fair, Yunlong mini pickup electricu tagliatu una figura, hà ottenutu u favore unanimu di a maiò parte di i participanti.

In l'ultimi dui anni, u veiculu elettricu Yunlong hà pigliatu rapidamente u mercatu, a copertura di i canali è a satisfaczione ripetutamente ottene un record altu è torna!I sviluppi tecnologichi cuntinui è l'innuvazione di u produttu sò un mezzu impurtante per Yunlong per cunquistà u mercatu di i veiculi elettrici, è ancu una riflessione cumpleta di a forza di sviluppu di a tecnulugia di camioni elettrici Shandong Yunlong.Per sviluppà cù u pensamentu di l'utilizatore, più fundatu, più praticu, per quessa, un tali pruduttu pò esse caldu in u mercatu.

Yunlong Pickup truck hà ricivutu elogi coerenti da l'utilizatori di u mondu sanu chì si basanu nantu à e so cinque tecnulugia core. A versatilità di e so parti hè di 95% è l'universalità di l'arnesi di produzzione hè di 98%.U so novu cuntrollu integratu di trè sistema elettricu pò assicurà a sicurezza è a vita di serviziu di u veiculu sanu cumminendu parechje cumminazzioni di putenza per risponde à i bisogni di diverse posizionamenti di u mercatu. U sviluppu modulare di a piattaforma di chassis è a sospensione indipendente di doppia bracciale frontale migliurà assai l'operazione. stabilità.

Per i veiculi elettrici, a qualità hè u fattore più criticu, Yunlong cuntinueghja u standard elevatu coerente è i requisiti stretti.In l'usu di i materiali è u rendiment di a tecnulugia assai oltre u standard naziunale, stabilisce un novu benchmark di l'industria.Utilizendu a tecnulugia di formatura di saldatura integrata di robot, materiali solidi è tecnulugia high-end per fà a capacità portante di u veiculu hè più forte, in a stessa dimensione, pò esse installatu più, caricate più.I so pneumatici seranu longu, usu longu è senza paura di puntura.A cunfigurazione è u prucessu di sti materiali veri facenu a vittura di pickup Yunlong più robusta è durabile!

U pickup elettricu Yunlong permette à l'industria di gode di a forte tecnulugia è u putere di fabricazione di core di i prudutti Yunlong una volta di più.


Tempu di post: 29-novembre-2021