Veiculi elettrichi cù certificazione CEE UE pruduciuti da Yunlong

Veiculi elettrichi cù certificazione CEE UE pruduciuti da Yunlong

Veiculi elettrichi cù certificazione CEE UE pruduciuti da Yunlong

A certificazione CEE di i veiculi elettrichi hè una certificazione stradale ubligatoria per l'esportazione in l'UE, certificazione CEE, chjamata ancu certificazione COC, certificazione WVTA, omologazione di tipu, HOMOLOGATIN. Questu hè u significatu di CEE quandu hè dumandatu da i clienti.

U 1 di ghjennaghju di u 2016, a nova norma 168/2013 hè stata ufficialmente applicata. A nova norma hè più dettagliata in a classificazione di a certificazione CEE. U scopu di i regulamenti hè di distingueli da l'automobile.

Certificazione CEE di veiculi elettrichi, quattru cundizioni obbligatorie, tenete à mente:

1. Numeru d'identificazione di u veiculu mundiale WMI

2. Certificatu ISO (per piacè fate attenzione à u scopu di pruduzzione è à u tempu di scadenza, è cunduce a supervisione è l'audit in tempu),

3. Certificati E-MARK per pezzi, lampade, pneumatici, clacson, specchi retrovisori, riflettori, cinture di sicurezza è vetri (se dispunibili) se dispunibili, acquistate campioni cù u logu E-MARK è furnite un Certificatu E-mark cumpletu, ma cunsiderate ancu i prublemi di fornitura successivi, aduprendu u certificatu E-MARK acquistatu, duverete aduprà questu fabricatore di accessori in u futuru. S'ellu ùn pò micca esse adupratu, u certificatu CEE per tuttu u veiculu serà allargatu in u futuru. L'acquisti sò tutti certificati di certificazione chì appartenenu à un solu pruduttu.

4. Un rappresentante autorizatu di u fabricatore di l'UE, chì pò esse una sucietà europea o un individuu europeu. Dopu avè rispettatu e quattru cundizioni sopra, si pò inizià a CEE di tuttu u veiculu, è u furmulariu di candidatura, u mudellu di disegnu è u mudellu di parametri tecnichi saranu furniti à a fabbrica per a prova è a certificazione.

Yunlong


Data di publicazione: 07 di ghjugnu 2022