I veiculi elettrici di a CEE stanu per diventà l'egemone mundiale di l'automobile

I veiculi elettrici di a CEE stanu per diventà l'egemone mundiale di l'automobile

I veiculi elettrici di a CEE stanu per diventà l'egemone mundiale di l'automobile

Cù l'inasprimentu di e regulazioni nantu à l'emissioni in diversi paesi è a crescita cuntinua di a dumanda di i cunsumatori, u sviluppu di i veiculi elettrichi CEE s'accelera. Ernst & Young, una di e quattru più grande imprese di cuntabilità di u mondu, hà publicatu una previsione u 22 chì i veiculi elettrichi CEE diventeranu l'egemonia automobilistica mundiale prima di u previstu. Arriverà in u 2033, 5 anni prima di ciò chì era previstu prima.

Ernst & Young informa chì e vendite di veiculi elettrichi in i principali mercati mundiali, Europa, Cina è Stati Uniti, supereranu quelle di i veiculi à benzina ordinarii in i prossimi 12 anni. U mudellu IA prevede chì da u 2045, e vendite mundiali di vitture elettriche fora di a CEE saranu menu di 1%.

sfd

I requisiti stretti di u guvernu per l'emissioni di carbone stanu stimulendu a dumanda di u mercatu in Europa è in Cina. Ernst & Young crede chì l'elettrificazione in u mercatu europeu hè in una pusizione di punta. E vendite di veiculi à emissioni zero di carbone dumineranu u mercatu in u 2028, è u mercatu cinese ghjunghjerà à un puntu criticu in u 2033. I Stati Uniti saranu realizati intornu à u 2036.

A ragione per a quale i Stati Uniti sò in ritardu rispetto à altri mercati maiò hè l'allentamentu di e regulazioni nantu à l'ecunumia di carburante da parte di l'ex presidente americanu Trump. Tuttavia, Biden hà fattu u so megliu per ghjunghje à u livellu di i progressi dapoi ch'ellu hà pigliatu u so postu. In più di vultà à l'accordu di Parigi nantu à u clima, hà ancu prupostu di spende 174 miliardi di dollari americani per accelerà a trasfurmazione di i veiculi elettrici. Ernst & Young crede chì a direzzione pulitica di Biden hè favurevule à u sviluppu di i veiculi elettrici in i Stati Uniti è avarà un effettu di accelerazione.

asff

Cù a crescita di a dumanda di veiculi elettrichi, questu incuragisce ancu i pruduttori d'automobili à piglià una parte di a torta, à lancià attivamente novi mudelli di veiculi elettrichi è à espande l'investimenti cunnessi. Sicondu l'agenzia di ricerca è di ricerca Alix Partners, l'investimentu mundiale attuale di i pruduttori d'automobili in veiculi elettrichi hà superatu i 230 miliardi di dollari americani.

Inoltre, Ernst & Young hà scupertu chì a generazione di cunsumatori trà i 20 è i 30 anni aiuta à prumove u sviluppu di i veiculi elettrichi. Quessi cunsumatori accettanu i veiculi elettrichi è sò più disposti à cumprà li. 30% di elli volenu guidà veiculi elettrichi.

Sicondu Ernst & Young, in u 2025, i veiculi à benzina è diesel rapprisenteranu sempre circa u 60% di u totale mundiale, ma questu hè calatu di u 12% da 5 anni fà. Si prevede chì in u 2030, a pruporzione di veiculi micca elettrici calerà à menu di u 50%.


Data di publicazione: 30 di lugliu di u 2021