Punti culminanti: L'industria cinese di i veiculi à energia nova hè in piena espansione cù un boom di "andà in mare". A 17a Fiera di Canton hà aghjustatu per a prima volta una nova area di mostra di veiculi energetichi è intelligenti in rete. In l'area di mostra di a 133a, sò apparsi veiculi puramente elettrici è altri prudutti di veiculi à energia nova. L'esportazioni cinesi di veiculi à energia nova anu righjuntu 9,24munità, un aumentu annuale di 8,1 volte, chì apre un "bon principiu"
L'industria cinese di i veiculi à nova energia hè in piena espansione in "andà in mare".
Sicondu l'ultimi dati publicati da l'Associazione Cinese di i Produttori d'Automobile, a pruduzzione è a vendita di veiculi à nova energia in Cina anu mantinutu una crescita rapida in marzu di questu annu, righjunghjendu rispettivamente 3,67 milioni è 4,65 milioni di unità, di e quali 3,7 milioni di unità sò state esportate, un aumentu di 8,3 volte annantu à l'annu precedente. In u primu trimestre di questu annu, l'esportazioni cinesi di veiculi à nova energia anu righjuntu 9,24 milioni di unità, un aumentu di 8,1 volte annantu à l'annu precedente, aprendu a strada à un "bon principiu".
Sicondu u rapportu annuale di Yunlong Motor, e vendite di veiculi energetichi novi di u gruppu in u 2022 saranu 2000 unità, un aumentu di 50% annantu à l'annu precedente. À a Fiera di Canton, Yunlong Motor hà espostu un novu veiculu elettricu X9, attraendu numerosi cumpratori stranieri per cunsultazioni in situ è esperienze di prova di guida.
"Parechji cumpratori stranieri sò assai interessati à u novu mudellu. Jason hà dettu chì quest'annu, a cumpagnia prumoverà successivamente i veiculi à nova energia in altri paesi, sperendu di cumbinà si cù a custruzzione di cità intelligenti è di trasporti intelligenti in questi paesi per prumove suluzioni di guida autonoma per "andà à u mondu".
«À sta Fiera di Canton, avemu vintu stand in trè diverse zone d'esposizione, è quest'annu inaugurerà l'annu d'esportazione di BAIC New Energy Vehicles», hà dettu Leo, direttore di vendita di Yunlong motors. A basa di pruduzzione di Yantai hà righjuntu a pruduzzione di massa di novi mudelli energetichi, ciò chì rende BAIC piena di fiducia in "andà in mare". «Avemu appena ricevutu un ordine per 500 unità di novi veiculi energetichi in Germania, è avà a fabbrica funziona à piena capacità», hà dettu.
Data di publicazione: 23 d'aprile di u 2023